Skip to main content

Omnicom a lansat o carte despre Inteligența Artificială

 
Omnicom a lansat o carte despre Inteligența Artificială
Sentience Book (1)

Omnicom Media Group lansează Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing, un demers editorial ce evaluează impactul pe care îl va avea Inteligența Artificială asupra marketingului.

“Impactul Inteligenței Artificiale va genera un proces radical de reorganizare pentru marketing și publicitate. Implicațiile pe care le aduce Inteligența Artificială vor contribui la o schimbare de paradigmă în marketing. În viitor brandurile nu vor mai comunica direct consumatorilor, ci se vor baza în primul rând pe algoritmi.”, a declarat Mike Cooper – CEO PHD/Omnicom Media Group Worldwide.

Publicitate

Sentience rezumă istoria Inteligenței Artificiale, răspunde la întrebările esențiale: ce este, de unde a început totul, și până unde s-a ajuns astăzi în acest domeniu și creionează imaginea de ansamblu a viitorului din perspectiva “intelligence”, oferind un preambul pentru lumea guvernată de Inteligență Artificială a anului 2029 și pentru implicațiile marketingului potențat de aceasta.

Lansarea Sentience a fost anunțată în avanpremieră la Festivalul Cannes Lions din luna iunie, în acord cu tema seminarului la care a participat ca invitat special Sir Tim Berners-Lee, inventatorul Internetului, care a prezentat viziunea sa privind impactul pe care îl va avea Inteligența Artificială asupra societății și a lumii de business.

Sir Tim Berners-Lee se alătură personalităților marcante precum Stephen Hawking, Elon Musk, Bill Gates sau Steve Wozniak care și-au expus în ultima perioadă opiniile legate de impactul pe care Inteligența Artificială îl va avea, altfel spus, potrivit lui Stephen Hawking, “ar putea fi cel mai mare eveniment din istoria omenirii (și) … ar putea fi și ultimul, dacă nu învățăm să evităm riscurile.”

În cadrul prezentării de la Cannes Lions, Sir Berners-Lee a precizat că “pentru a face parte din lumea afacerilor, trebuie să fii creator de informație”, prezicând un viitor în care Inteligența Artificială va fi motorul decizional în majoritatea corporațiilor.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu