Skip to main content

(P) New Age Media oferă posibilități de comunicare creativă și eficientă în cea mai mare rețea de multiplexuri din România

 
(P) New Age Media oferă posibilități de comunicare creativă și eficientă în cea mai mare rețea de multiplexuri din România
T IMAX

(P) New Age Media România oferă spațiu media în rețeaua Cinema City, cel mai mare lanț de cinematografe multiplex din țara noastră, acoperind 15 dintre cele mai mari orașe românești, cu 21 de cinematografe a căror audiență totalizează sute de mii de spectatori lunar.

Rețeaua al cărei spațiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 190 de săli de cinema, printre care și singura sală T IMAX® si primele două săli 4DX din tara noastră.

Publicitate

Audiența cinematografelor din portofoliul New Age Media România crește în mod substanțial în ultimele luni din an, când cele mai așteptate blockbustere ale anului sunt lansate pe marile ecrane.

Toamna și iarna anului 2015 nu fac excepție, mai multe super-producții urmând să aibă premiera până la sfârșitul lui decembrie: “Spectre”, “The Hunger Games: Mockingjay Part II” sau “Star Wars: Episode VII – The Force Awakens”, inclusiv în sala T IMAX®.

Pe lângă creșterea traficului în perioada următoare, cinematograful oferă avantaje majore comparativ cu alte medii: audiența captivă și un core target format în proporție de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14-44 de ani, cu venituri medii și peste medie.

Pentru spectatori, cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile și atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, care permite o percepție pozitivă a reclamelor.

New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin difuzarea spoturilor inaintea filmelor pentru familii, femei, bărbați, etc., precum și proiecte creative și inovative, printre care brandingul sălilor de cinema sau proiecte de sponsorship al filmelor.

Pentru comunicare eficientă în cinema, vă rugăm să ne contactați: contact@newagemedia.ro.

[gallery]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu