Skip to main content

România este pe locul doi ca număr de înscrieri la Golden Drum 2015

 
Golden Drum
Golden Drum

România este pe locul doi ca număr de înscrieri la Golden Drum 2015, după Turcia. Astfel, 18 agenţii de publicitate din România participă cu 132 de lucrări în competiţie.

Publicitate

Golden Drum, unul dintre cele mai mari şi mai cunoscute festivaluri internaţionale de publicitate, va avea loc în perioada 13-16 octombrie 2015 în Portorož şi Piran, Slovenia.

În competiţie au fost înscrise 1208 de lucrări din 25 de ţări din Noua Europă, cele mai multe aparţinând agenţiilor de publicitate din Turcia (280 de înscrieri), România (132 de înscrieri) şi Ungaria (124 de înscrieri). Din totalul înscrierilor (396 de lucrări), 32% aparţin agenţiilor independente.

Zona reprezentată de 37 de ţări din Europa de Nord, de Est, Centrală şi de Sud, Rusia şi Orientul Mijlociu, care în fiecare an concurează la Festivalul Golden Drum, reprezintă o piaţă cu peste 400 milioane de consumatori - şi doar cele mai bune lucrări creative sunt selectate pentru a concura pentru premiile Golden Drum.

Pentru cele mai bune înscrieri din competiţie vor fi acordate 17 Premii Grand Prix Golden şi Silver Drums, Golden Rose, Premiul Tartini, Golden Net, Brand Grand Prix, Premiul Good Cause Grand Prix, Premiile Virtuoso şi Premiul Golden Watch.

26 de reţele diferite de agenţii, 255 de agenţii, 25 de ţări au înregistrat 1208 de înscrieri pentru cea de-a 22-a competiţie Golden Drum din acest an.

396 de înscrieri la competiţia de anul acesta au fost depuse de către agenţii independente, care vor concura pentru Premiul Tartini. Categoria Single Channel a demonstrat în acest an o creştere importantă în cazul a două grupe: grupa A. Film a primit cu 32% mai multe înscrieri, în timp ce grupa G. Digital a avut o creştere de 19%.

Toate grupele din secţiunea Multi Channel înregistrează o creştere totală de înscrieri de 13%. Acest aspect indică o evoluţie importantă a campaniilor de comunicare creative şi o schimbare strategică continuă în munca agenţiilor din acest an. Grupele N şi X din categoriile Single şi Multi Channel au în acest an o creştere de 14% şi, respectiv, 39%.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus