Skip to main content

UPC a ieșit la cumpărături de cabliști cu un buget de 35 de milioane de euro. Rețeaua Novasat din județul Suceava este ultima achiziție

 
UPC a ieșit la cumpărături de cabliști cu un buget de 35 de milioane de euro. Rețeaua Novasat din județul Suceava este ultima achiziție
UPC familia Chivu

UPC România, al doilea mare operator local de comunicații prin cablu a anunțat că a încheiat un acord pentru achiziționarea rețelei furnizorului de internet, televiziune și telefonie Novasat din judeţul Suceava, una dintre cele mai mari companii independente de cablu din țară. Prin aceastã achiziţie, UPC isi va adauga circa 20.000 de abonamente la cele peste 1,97 milioane de abonamente.

„Achiziţia reţelei deţinutã de compania Novasat face parte din strategia UPC România de extindere a reţelei de comunicaţii pe piaţa localã ĩntr-un ritm accelerat. Aceastã strategie se concentreazã atât pe creştere organică şi extindere de reţea, cât şi pe achiziţii. Astfel, ĩn primul semestru al anului 2015, UPC a adãugat ĩn portofoliu aproximativ 21.000 de servicii de televiziune şi internet prin preluarea reţelelor Tiţa & Company şi Green Zone din localitãţile Mizil şi Urlaţi, judeţul Prahova şi reţelelor Olcab şi Century Net din judeţul Suceava", se arata in comunicatul UPC Romania.

Ce buget de investitii si achizitii are UPC pentru 2015

Publicitate

„Ne concentrãm atenţia pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor noastre atât prin creştere organică şi extindere de reţea, cât şi prin achiziţii de mici operatori. Liberty Global are ĩncredere ĩn piaţa din România şi potenţialul sãu de creştere, iar achiziţionarea reţelei Novasat vine sa susţinã acest angajament. La jumătatea acestui an numărul de gospodării din România acoperite de reţeaua UPC este de 2,5 milioane, o creştere cu aproape 25% faţă de aceeaşi periaodã din 2010. Vom continua achiziţiile şi investiţiile ĩn infrastructurã, pentru extinderea zonei de acoperire a reţelei noastre – ĩn 2015 am planificat peste 35 milioane de euro. Reţeaua noastrã este solidã şi capabilã să susţină tehnologii de ultimă oră pentru cã ne dorim sã oferim tuturor clienţilor acces la internet de mare vitezã si calitate digitalã superioarã”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România.

Operatorul mai precizeaza in comunicatul de presa ca, „in aceastã perioadã, deruleazã activitãţile de transfer operaţional, reconstrucţie şi modernizare ĩntr-un ritm accelerat a reţelelor recent achiziţionate, consolidând o echipã dedicatã procesului de integrare astfel ĩncât clienţii sã beneficieze de servicii digitale 3Play, oferind aceeaşi experienţã superioarã ĩn toatã zona de acoperire cu servicii UPC".

Evolutia numarului de clienti UPC la 30 iunie 2015

La 30 iunie 2015, UPC Romania avea in total 1,192 milioane de clienti, in crestere cu 34.300 de clienti fata de aceeasi perioada din 2014 si cu 14.600 de clienti fata de primele trei luni din 2015, conform datelor Liberty Global.

Operatorul a ajuns la 1,18 milioane de abonati TV, in crestere cu 12.200 abonati fata de primul trimestru din 2015. UPC a continuat sa piarda clienti la serviciul TV prin satelit (DTH), respectiv un minus de 4.400 de abonati, pierdere care a fost insa compensata de cresterea numarului de clienti pe cablu analogic (+ 4800) si digital (+11.800).

La 30 iunie 2015, UPC a ajuns la 460.800 abonati de internet, in crestere cu 16.800 abonati fata de primul trimestru din 2015. In aceeasi perioada de referinta, operatorul a ajuns la 327.900 abonati de telefonie fixa, in crestere cu 14.600 abonati.

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Comentarii

Trimite un comentariu