Skip to main content

Câştigătorii invitaţiilor la conferinţa Discovery Media Publicitatea TV în Era Curiozităţii

 

Publicitate

Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului
Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului

UPDATE 2. Concursul s-a încheiat. Zece cititori Paginademedia.ro au câştigat invitaţii la conferinţa Discovery Media Publicitatea TV în Era Curiozităţii, care va avea loc mâine, un eveniment cu vorbitori internaţionali de la Discovery Channel, Eurosport şi Fox Channels.

Lista câştigătorilor, traşi la sorţi dintre comentatorii articolului:

  1. Valentin – marketing
  2. Dana – publicitate
  3. Sorin – presa
  4. Cristina – marketing
  5. Anca – marketing si comunicare, segment telecom
  6. Cosmina Notita – sales, advertising
  7. Madalina – marketing, clinica de Nutritie Kilostop
  8. Claudia – Televiziune, media planning
  9. Iulian Andrei – Rol.ro
  10. Mihai – agentie de publicitate

UPDATE. Pe lângă cele cinci invitaţii pentru cititorii Paginademedia.ro, Discovery Media pune la dispoziţie încă cinci locuri pentru evenimentul Publicitatea TV în Era curiozităţii.

Paginademedia.ro şi Discovery Media oferă cititorilor cinci invitaţii la evenimentul Publicitatea TV în era curiozităţii, care va avea loc săptămâna viitoare, cu vorbitori internaţionali de la Discovery Channel, Eurosport şi Fox Channels.

Cum monetizăm într-o manieră eficientă conţinutul premium? Cum pot brandurile să rămână relevante într-o piaţă saturată de informaţii? Care sunt argumentele care determină agenţia de media să propună, iar clientul să cumpere? Sunt doar câteva din întrebările puse în discuţie la evenimentul Publicitatea TV în Era curiozităţii, organizat de Discovery Media pe 25 noiembrie, cu participarea mai multor speakeri internaţionali. Discovery Media este casa de vanzari din Romania, care gestioneaza publicitatea pentru canalele Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, National Geographic, Nat Geo Wild.

Cinci invitaţii pot fi câştigate de cititorii Paginademedia.ro.

Mecanismul este simplu: postaţi un comentariu la acest articol, în care precizaţi domeniul în care lucraţi: televiziune, agenţii de publicitate, marketing, clienţi etc.

Luni după-amiază, vor fi traşi la sorţi cei cinci câştigători.

Câteva detalii despre eveniment:

Invitata specială a evenimentului este Emilie Wapnick, unul dintre cei mai în vogă vorbitori TED ai momentului. Evenimentul se deschide cu studiul Era Curiozităţii, prezentat de Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA. Cercetarea a urmărit obiceiurile de consum de conţinut ale telespectatorilor din şapte ţări, printre care şi România.

Programul evenimentului:

9:30-10:00 – Concluziile studiului „Era Curiozităţii” – Tanya Adlam, VP Research, Insights and Innovation, Discovery Networks CEEMEA

10:00-10:30 – Invitat special: Emilie Wapnick, scriitoare, coach, artist, speaker TED

10:45-12:00 – Valoarea de brand în „Era curiozităţii”

După ce a traversat numeroase stadii de-a lungul vremii, în prezent, informaţia nu mai este exclusivă sau copleşitoare. Trăim într-o Eră a Curiozităţii, în care cunoaşterea este sinonimă cu divertismentul, iar această epocă generează o nouă realitate la care trebuie să ne adaptăm. Aducem împreună branduri de canale TV factuale, alături de clienţi de publicitate, pentru a afla cum îşi regândesc strategiile pentru a ajunge la telespectatorii şi consumatorii moderni, aceşti cetăţeni ai Erei Curiozităţii.

Paneliști:

  • Paul Welling, SVP Head of Channels Discovery Networks CEEMEA
  • Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy FOX International Channels
  • Arnaud Simon, SVP, Content and Production Eurosport
  • Roxana Grigorean, PR Manager Samsung Romania
  • Bogdan Bucurei, Marketing Director UPC Romania

12:15-13:30 Monetizarea curiozităţii

Piața de publicitate este supraîncărcată de oferte și informații. Aducem laolaltă reprezentanții Discovery și Fox International Channels, alături de agenții de media buying, pentru a stârni o dezbatere despre relevanță, eficiență și noile instrumente menite să atragă atenția clienților. Ne dorim să aflăm cum putem colabora mai bine pentru a ridica standardele pieței, a aduce valoare reală clienților, a seta corect așteptarile și a schimba percepții.

Panelişti:

  • Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery SEE
  • Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE FOX International Channels
  • Maria Tudor, Managing Director Zenith Romania
  • Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest
  • Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice

Nu uitaţi: postaţi un comentariu la acest articol în care precizaţi domeniul în care lucraţi şi câstigaţi una din cele cinci invitaţii la eveniment.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Claudia Claudia
    Televuziune, media planning
  • Bogdan Driu Bogdan Driu
    Comunicare
  • Alexandru Cocu Alexandru Cocu
    Televiziune. Asistenta de productie, realizare promo, comentarii sportive.
  • Adi Adi
    Lucrez in marketing, sunt deosebit de interesat de relatiile dintre clienti si agentii.
  • gabriela gabriela
    Monitorizare TV
  • Ruxandra Ruxandra
    Relaţii Publice
  • Mihai Mihai
    Agentie de publicitate
  • Liliana Liliana
    Advertising/
  • Florin Niculae Florin Niculae
    marketing - retail
  • Radu Vintila Radu Vintila
    Televiziune/productie/productie publicitara
  • Dan Vlad Dan Vlad
    Media, PR, events
  • Ana Ana
    Marketing de film si tv
  • Stelian Stelian
    Sales/Advertising
  • Stelian Stelian
    Sales/ Advertising
  • Ruxandra Popescu Ruxandra Popescu
    Relatii Publice

Trimite un comentariu

sus