Skip to main content

CE REIESE DIN SCUZELE TVR: Dacă aveau un post de știri, poate nu ratau tragedia de la Club Colectiv. TVR vrea acum din nou un canal de știri

 

TVR 1
Postul public TVR 1 a avut echipă la fața locului, dar nu a difuzat imagini în direct. Relatările și imaginile de la fața locului au apărut pe post dimineața, la 7.00

Publicitate

O explicație halucinantă reiese din scuzele publice ale TVR, prezentate astăzi, după ce televiziunea publică "instituție strategică", nu a transmis în direct tragedia de la Club Colectiv în care au pierit 30 de tineri."

Într-o poziție trimisă Paginademedia.ro, conducerea TVR prezintă scuze publice pentru faptul că nu au relatat, că a tratat subiectul "insuficient și neprofesionist" și sugerează că altfel ar fi stat lucrurile dacă exista un canal dedicat știrilor.

"Actuala conducere TVR îşi exprimă poziţia privind necesitatea ca unul dintre canalele SRTv să se transforme în canal de ştiri cu personal care să lucreze în regim de ştiri, cu dotări şi abilităţi necesare, astfel încât să răspundă în orice moment interesului public", se arată într-un comunicat de presă al televiziunii publice.

Postul public a avut un canal de știri - TVR news - care a fost închis însă în această vară. Înainte de TVR News, a mai existat un canal public de știri - TVR Info - închis la rândul lui din rațiuni financiare. Pe licența lui a fost realuat câteva luni mai târziu TVR News.

TVR prezintă scuze telespectatorilor pentru modul în care a tratat, "insuficient şi neprofesionist", tragedia din noaptea de vineri, de la momentul în care s-au petrecut faptele şi până sâmbătă, la 7 dimineaţa, când a fost difuzat primul jurnal de ştiri.

"Explicaţiile sau motivele de orice fel pălesc în faţa obligaţiei noastre faţă de public. Măsurile luate şi modificările organizatorice, vă garantăm, ne vor apropia din ce în ce mai mult de televiziunea publică de care România are nevoie şi pe care nu a avut-o de ani de zile", se arată în comunicatul de presă semnat de Irina Radu, director general interimar al Televiziunii Române.

În comunicatul de presă se mai spune că începând de astăzi, "TVR va putea acoperi tehnic şi editorial în cel mai scurt timp posibil evenimentele de interes public major".

"O procedură internă de tranziţie este aprobată începând de astăzi până la numirea unui nou Consiliu de Administraţie", se mai arată în comunicatul de presă.

Comunicatul TVR anunță oficial demisia șefei știrilor, Raluca Stroe Brumariu, și a directorului interimar de programe, Gabriel Gherghescu.

"Ca urmare a reacţiei întârziate pe care TVR a avut-o în cazul relatării tragediei petrecute în Bucureşti în noaptea de vineri spre sâmbătă 30/31 octombrie, directorul Departamentului Ştiri şi directorul interimar de Programe şi-au înaintat demisia, alte decizii urmând să fie luate în zilele următoare", se mai spune în comunicat.

La finalul lunii iulie 2015, postul TVR News și-a încetat emisia ca urmare a unei hotărâri a Consiliului de Administrație al SRTv, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu este nevoie de un alt post, TVR 3 poate prelua și sarcina difuzării unor buletine de știri, întrerupând programele furnizate de studiourile teritoriale.
  • Adica ca sa inteleg si eu. Ati ratat rau de tot si acum vreti mai multi bani ca sa mai faceti un post? Eu cred ca nu sunteti normali si meritati sa fiti desfintati . punct.
  • Au ratat ei - de curînd - și cazul accidentului motociclistului lui Oprea.
    Era de așteptat că vor claca, din nou.
    Dar să găsească scuze...cum că nu aveau unde difuza și mai aveau nevoie de încă un canal...chiar nu mă așteptam să inventeze o asemenea prostie.

Trimite un comentariu