Skip to main content

CONCURS CNA. Radio Tanănana vrea noi licențe. Proprietarul radioului vrea și un nou post, Classic FM

 
CONCURS CNA. Radio Tanănana vrea noi licențe. Proprietarul radioului vrea și un nou post, Classic FM
Radio Tanănana

 

Publicitate

Postul de radio Tanănana, fostul Activ EFEM, vrea să se extindă în mai multe orașe din România. În plus, reprezentanții postului au venit cu un nou proiect de radio, Classic FM, pentru care au cerut și o licență în București. 

Pentru Tanănana, societatea Videomarket a solicitat 17 frecvențe radio. Pentru Classic FM a vizat Bucureștiul și Timișoara. Proiectul are un buget de aproximativ 225.000 de euro, potrivit documentelor depuse la CNA.

ACȚIONARIAT. Societatea Videomarket este deținută de impresarul Marcel Avram, în proporție de 80%, respectiv de Romvcreativ Consulting, cu 20%.  

PROIECT CLASSIC FM. Formatul muzical esre Adult Contemporary, potrivit proiectului editorial. Direcția muzicală este dată de muzica jazz și derivatele acestui gen. 

Liliana Georgescu, director general al Videomarket: 

„La unele prezentări am asistat, despre unele am citit în presă. Am văzut că foarte mulți au venit cu semnături adunate, cu tot felul de lucruri de genul acesta, nu știam că este posibil. Noi am mai fost în fața dvs în martie, cu acest proiect editorial, Tanănana. Ca argument pentru cererea noastră o să las să vorbească rezultatele. Rezultatele noastre sunt măsurate, vorbim de cifre precise, nu de aprecieri sau de semnături adunate din piață.

Sunt uimită de sumele vehiculate de ceilalți petenți. Sunt uimită că se poate face radio cu foarte puțin bani, cu investiții mici. Cred că lumea, când spune că face radio cu 50.000 investiție, se referă fix la echipamente și nu la susținerea unui post radio la un standard decent, în acre să poți să faci audiență și să poți face audiență. Noi nu ce acoperim costurile din surse incerte și costurile sunt destul de mari. Avem și un argument financiar, noi dorim să ne lărgim distribuția pentru a avea mai mulți ascultători și să ne acoperim mai bine costurile. Nu e nimic de ascuns în asta. 

Bogdan Andrei, director de programe: Proiectul Tanănana arată foarte frumos în rezultate, foarte frumos în feedback-ul primit de la public și în piață. Este stabil din punct de vedere al calității programelor oferite și cumva e firesc pentru că asta ne-am propus de la început. Nu ne-am propus un hit and run, o idee simpatică exploatată cât timp ține și după aceea vedemc e se întâmplă. Așa cum vă spuneam și în aprilie, ne-am propus un proiect media, modern, dinamic, care să evolueze odată cu ascultătorii lui. 

Ne-am propus să ținem publicul urban cu tot ce înseamnă nou, cu tot ce înseamnă curajos în zona muzicală. Ne-am propus să susținem comunitatea artiștilor din zona alternativă din România și asta ne iese.

Bogdan Andrei, despre audiențe și public: „Am intrat în FM în 7 aprilie, cu o săptămână înainte să înceapă studiile de audiență și nu am comunicat din punct de vedere al marketingului la nivel de brand. Nu ne-am anunțat prezența în piață în mod direct. Publicul nostru are între 20 și 39 de ani, cu o medie de 31 de ani. 89% din public are studii superioare încheiate. Este un public activ profesional în proporție de 100%. Putem vorbi de un public oarecum premium. Creșterea noastră nu s-a oprit. Vorbim de o medie de 26.000 de ascultători pe zi în București, în intervalul luni - vineri. Fătă îndoială nu și-a atins limitele.

Ce își propune pentru noile stații locale: La capitolul solicitări, vorbim de Cluj Napoca, Iași, Constanța și Craiova unde ne propunem să, pe structura grilei curente, facem și program local. Așa cum avem la Timișoara, trei ore pe zi, tronsonul 13.30 - 16.30.

Bogdan Andrei, despre proiectul Classic FM – „Odată cu lansrea Tanănana am observat că în orașele mari există un vid de informație de calitate, care în mod eronat din punctul nostru de vedere este considerată ca informație de nișă. Ca o extensie firească ne-am propus să lansăm un nou proiect editorial de radio, complementar cumva, Tanănana, din punct de vedere muzical și cu o altă abordare.

Classic FM are o strategia editorial care se axează pe deservirea comunitărții la nivel infrormațional. Servim publicului o selecție de informație care este de interes pentru acest public.

Selecția informației se va face în mod profesionist.

Pe partea de politică editorială, publicul acestui proiect este mai concentrat pe informație culturală pură. Este un public ce-și ia informația esențială din medii diverse. Este publicul festivalului de la Gărâna, publicul festivalului George Enescu, cel care merge la teatru, sau care umple Sala Palatului la festivalurile de jazz. Mixul muzical este plecat din jazz ul clasic dar și cel modern.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu