Skip to main content

DOLIU NAȚIONAL. Alte 15 posturi din portofoliul Cable Direct și Thematic Channels au renunțat la publicitate

 
DOLIU NAȚIONAL. Alte 15 posturi din portofoliul Cable Direct și Thematic Channels au renunțat la publicitate
Televizor

Ca urmare a zilelor de doliu național decretate pentru tragedia produsă vineri seara în clubul Colectiv, canalele din portofoliul Thematic Channels și posturile reprezentate de Cable Direct nu difuzează publicitate.

Astfel, posturile din portofoliul Disney, Disney junior - începând de duminică 6:00, Cbs – de sâmbătă 18:42, Diva –de duminică 6:00, Comedy Central Extra –de duminică 6:00, Paramount –de duminică ora 14:00 și Nickelodeon –de duminică 6:00 din portofoliul Thematic Channel au renunțat la publicitate în semn de respect pentru decesul celor 30 de tineri în incendiul din clubul Colectiv.

Publicitate

De asemenea, televiziunile reprezentate de Cable Direct (AXN, AXN White, AXN Black, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang si TNT) au renunțat complet la publicitate începând cu sâmbătă după amiază și până la încheierea celor trei zile de doliu.

Reamintim că printre posturile care au renunțat aproape complet la publicitate se numără Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. În plus, agențiile de publicitate au solicitat încă de sâmbătă ca reclamele să nu fie difuzate în programele de știri ale unor posturi precum Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

Canalele Discovery au anunțat și ele că, dat fiind doliul național, nu vor difuza deloc publicitate. Este vorba de Discovery Channel, Animal Planet, TLC și Eurosport.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu