Skip to main content

Publicis România lansează Nurun, divizia specializată pe digital

 

Grupul Publicis își lansează o nouă divizie, cu activitate în domeniul digital: Nurun. 

Cu birouri în 21 de țări și peste 4000 de angajați, Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, se lansează și în România. Noua agenție va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors.

Publicitate

Despre Nurun

Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală și dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creație și social media, până la programare și implementare.

"Agenția va combina insight-urile de consumatori cu noile tehnologii pentru a dezvolta produse, servicii și platforme ce transformă experiența consumatorilor și asigură succesul clienților săi într-o lume conectată", potrivit unui comunicat de presă al Publicis. 

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, technologie și mobile.

Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu