Skip to main content

Eurobest 2015. McCann, agenția de media a anului, cu proiecte ca Ghiță ciobanul sau bunicile de la Vodafone. Publicis, printre câștigători

 
Eurobest 2015. McCann, agenția de media a anului, cu proiecte ca Ghiță ciobanul sau bunicile de la Vodafone. Publicis, printre câștigători

McCann Worldgroup Romania a fost desemnată agenția de media a anului - cu Universal MCCann România - și a câștigat șapte premii, cu cinci campanii diferite, la Eurobest 2015, unul dintre cele mai importante festivaluri europene de creativitate.

Publicitate

Bunicile de la Vodafone sau Ciobanul Ghiță au fost printre campaniile McCann premiate la Eurobest. Printre câștigători s-a numărat și o altă agenție românească - Publicis, care a obținut un trofeu de bronz. 

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, campaniile românești câștigătoare la Eurobest 2015: 

McCann Worldgroup Romania. Grand Prix cu Campania “Bunici de duminică”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations). Campania a mai câștigat două trofee de argint la categoria Integrate și Promo&Activation și unul de bronz la categoria Media.

McCann Worldgroup Romania.Trofeu de aur cu campania “Pay With Blood”, pentru Untold Festival (in Categoria Media) și un trofeu de bronz la categoria PR.

McCann Worldgroup Romania. Trofeu de aur cu campania ”Distractie cu bani putini”, pentru KFC (in Categoria PR)

 McCann Worldgroup Romania.Trofeu de aur la categoria Creative Effectiveness, cu campania “Ghita Ciobanul” pentru Vodafone.

McCann Worldgroup Romania.Trofeu de argint cu campania “Pin the Pink”, dezvoltată pentru Fundatia Renasterea.

Publicis România. Trofeu de bronz cu campania "Street view test", la categoria Promo&Activation, pentru Automobil Clubul Român.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu