Skip to main content

Eurobest 2015. McCann, agenţia de media a anului, cu proiecte ca Ghiţă ciobanul sau bunicile de la Vodafone. Publicis, printre câştigători

 
Eurobest 2015. McCann, agenţia de media a anului, cu proiecte ca Ghiţă ciobanul sau bunicile de la Vodafone. Publicis, printre câştigători

McCann Worldgroup Romania a fost desemnată agenţia de media a anului - cu Universal MCCann România - şi a câştigat şapte premii, cu cinci campanii diferite, la Eurobest 2015, unul dintre cele mai importante festivaluri europene de creativitate.

Publicitate

Bunicile de la Vodafone sau Ciobanul Ghiţă au fost printre campaniile McCann premiate la Eurobest. Printre câştigători s-a numărat şi o altă agenţie românească - Publicis, care a obţinut un trofeu de bronz.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, campaniile româneşti câştigătoare la Eurobest 2015:

McCann Worldgroup Romania. Grand Prix cu Campania “Bunici de duminică”, pentru Vodafone (in Categoria Promo & Activations). Campania a mai câştigat două trofee de argint la categoria Integrate şi Promo&Activation şi unul de bronz la categoria Media.

McCann Worldgroup Romania.Trofeu de aur cu campania “Pay With Blood”, pentru Untold Festival (in Categoria Media) şi un trofeu de bronz la categoria PR.

McCann Worldgroup Romania. Trofeu de aur cu campania ”Distractie cu bani putini”, pentru KFC (in Categoria PR)

McCann Worldgroup Romania.Trofeu de aur la categoria Creative Effectiveness, cu campania “Ghita Ciobanul” pentru Vodafone.

McCann Worldgroup Romania.Trofeu de argint cu campania “Pin the Pink”, dezvoltată pentru Fundatia Renasterea.

Publicis România. Trofeu de bronz cu campania "Street view test", la categoria Promo&Activation, pentru Automobil Clubul Român.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Patrascu Patrascu
    Originalitate si performanță

Trimite un comentariu

sus