Skip to main content

VÂNZĂRILE ziarelor, scăderi pe toată linia. Click, un minus de 20.000 de exemplare. Cele două ziare ale Patriarhiei vând fiecare cât GSP

 
VÂNZĂRILE ziarelor, scăderi pe toată linia. Click, un minus de 20.000 de exemplare. Cele două ziare ale Patriarhiei vând fiecare cât GSP
Tabloidul Click!, deținut de omul de afaceri Cristian Burci, rămâne lider în topul celor mai vândute ziare din România în perioada iulie - septembrie 2015, însă este și publicația cu cea mai mare scădere. Tabloidele rămân „la putere”, Libertatea și Click fiind cele mai vândute ziare.

Principalele cinci ziare de calitate au ajuns să vândă împreună cât jumătate din tabloidul Click.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare câteva concluzii despre vânzările principalelor ziare în perioada iulie - septembrie, potrivit datelor publicate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT):

  • Tabloidul Click! a vândut în lunile iulie - septembrie, în medie, 88.800 de exemplare pe apariție, cu 20.000 mai puține decât în aceeași perioadă din 2014.
  • Libertatea, al doilea tabloid de pe piață, a vândut în perioada menționată o medie de 58.300 de exemplare, cu 7.000 mai puține decât în perioada iulie - septembrie 2014. 
  • Gazeta Sporturilor, singurul ziare de sport, a ajuns la vânzări medii de 23.400 de copii vândute pe ediție. 
  • Pe segmentul publicațiilor de calitate, Evenimentul zilei rămâne pe primul loc la vânzări, cu o medie de 12.000 de exemplare vândute, în scădere față de aceeași perioadă a lui 2014. 

Vânzările principalelor ziare în perioada iulie - septembrie 2015: 

    Total vanzari iulie-septembrie 2015   Total vanzari Iulie - septembrie 2014  
1 Click! 88.840 109.119
2 Libertatea 58.311 65.547
3 Gazeta sporturilor 23.429 28.211
4 Evenimentul zilei 12.003 13.146
5 Romania libera 10.562 12.743
6 Adevarul 8.906 8.970
7 Ziarul financiar 6.481 8.817
8 Jurnalul National 4.093 7.939

Sursa cifrelor: Biroul Român de Audit Transmedia

Ziarele Patriarhiei vând împreună peste 40.000 de exemplare

Patriarhia Română deține două publicații, un săptămânal și un cotidian, ale căror vânzări le depășesc pe cele ale cotidienelor. Ziarul lumina a avut în perioada iulie - septembrie vânzări medii de 22.124 de exemplare, aproape cât Gazeta Sporturilor. Și Lumina de Duminică are cifre asemănătoare: 22.026 de copii vândute pe apariție. 

  

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Presa scrisa este in cadere libera si de vina sunt in primul rand jurnalistii. Mai precis, jurnalistii-mercenari, jurnalistii-iau-banii-cu-sacosa, jurnalistii-informatori, jurnalistii-copy-paste, jurnalistii-agramati, etc. Ruina placuta in continuare.

Trimite un comentariu