Skip to main content

Agenția Lowe, de 23 de ani pe piața din România, își schimbă numele și are un nou logo

 
Agenția Lowe, de 23 de ani pe piața din România, își schimbă numele și are un nou logo
Veronica Savanciuc
Începând de astăzi, agenția de publicitate Lowe își schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut la nivel internațional dintre cele două entități creative, Mullen și Lowe and Partners. Schimbarea numelui agenției înseamnă și o nouă poziționare, anunță grupul de comunicare. 

Veronica Savanciuc, președinte și CEO Lowe Group, despre noua poziționare: „MullenLowe sintetizează ce este mai bun în comunicarea contemporană: know-how global, spirit antreprenorial, structuri eficiente, inovație și foarte multă ambiție. Pornim în 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de învingători, aflați în căutarea unor parteneri curajoși, care să ne respecte și să ne provoace pe-atât de mult pe cât îi respectăm și îi provocăm noi! Iar noua identitate de brand a agenției noastre de creație este dinamică și curajoasă, așa cum ne și simțim”, declară Veronica Savanciuc, Președinte și CEO, Lowe Group.

Mullen este una dintre cele mai mari agenții americane, cu un portofoliu de clienți printre care Google, Patron, American Greetings, Ask.com și National Geographic și numeroase premii obținute la Cannes, Clio și Effie Awards.

Publicitate

În urma schimbării numelui, agenția de creație a grupului Lowe și-a schimbat și logo-ul: 

Vechiul logo: 

Noul Logo: 

Firma de publicitate, fondată de Veronica Savanciuc și de Paul Radu în 1993, a pornit la drum sub numele Plus Advertising. Doi ani mai târziu, se afilia la rețeaua internațională Lintas, membră Interpublic. Lowe a semnat strategiile de comunicare pentru lansarea pe piață a unor branduri noi, astăzi nume sonore - Raiffeisen Bank, Unilever, Nestea, Tuborg, Gothaer, Staropramen; a gestionat rebranding-uri precum Dero, Rexona, Adesgo, Kinder Surprise.

DIN ARHIVĂ. Câteva dintre campaniile marca Lowe:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Vechiul logou mi se pare amatoricesc - bănuiesc că au cheltuit mii se euro cu realizarea acestuia. Noul logou, cel cu caracatita, mi s-ar fi părut OK dacă agenția se numea Octopus. Chiar nu îi înțeleg. Cât privește reclamele pe care le-au făcut și postate aici pe site...să fim serioși...bani mulți, calitate... Firește, gusturile sunt discutabile.

Trimite un comentariu