Skip to main content

Cum se poate susține presa locală? Dezbatere BRAT, cu oameni din presă, agenții de publicitate și ONG-uri

 
Cum se poate susține presa locală? Dezbatere BRAT, cu oameni din presă, agenții de publicitate și ONG-uri
ziare
Concurența dintre presa locală și celelalte medii, în competiția pentru bugetele de publicitate și nevoia de transparență sunt câteva din subiectele unei conferințe pe care Biroul Român de Audit Transmedia o organizează mâine, la Rin Gran Hotel.
 
Peste 80 de participanți din presa locală, agenții de publicitate sau din rândul clienților și-au anunțat participarea la eveniment. Printre vorbitori: Gabriela Lupșa (Zenith România), Bogdan-Paul Dobrin (director Agenția Națională pentru Achizițiile Publice), Mihai Anița (PriceWaterhouseCoopers), Ioana Avădani (Centrul pentru Jurnalism Independent) și Cristina Guseth (Freedom House).
 
Temele:

- Concurenta dintre presa locala si celelalte medii, in competitia privind bugetele de publicitate.

- Nevoia de transparenta la nivel local si beneficiile masurarii independente a performantelor produselor media.

- Comparabilitatea masurarii presei locale cu a celorlalte medii Proiecte si initiative comune in beneficiul presei locale. Beneficiile asocierii intre editorii locali

"BRAT propune participanţilor o dezbatere despre sustenabilitatea presei locale din România în contextul scăderii veniturilor din publicitate din zona clienţilor comerciali, a dificultăţilor întâmpinate în accesarea veniturilor din fondurile publice şi a modificărilor obiceiurilor de consum media ale populaţiei", anunță organizația. 
 
Conferința "Presa locală - dezvoltare prin transparență" va avea loc mâine (22 ianuarie), de la ora 10.00, la Rin Grand Hotel din București.
 
 
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.

BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate.

Publicitate
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu