Skip to main content

Noi nu suntem corupți! ANAF face campanie ca să arate cât de curată e instituția

 
Noi nu suntem corupți! ANAF face campanie ca să arate cât de curată e instituția
anaf

După campania care ne spunea că România trăiește cu "taxele tale", ANAF pregătește acum un nou demers publicitar. Este vorba de o campanie care să îi convingă pe români că inspectorii fiscali sunt curați și nu au probleme cu corupția.

Campania e orientată pe de o parte către publicul larg (care trebuie să știe că inspectorii sunt angajați onești), dar și către angajații ANAF, care vor fi informați despre ce riscă în cazul în care "încalcă standardele profesionale".

Detalii, în continuare:

ANAF vrea sa demareze o campanie de publicitate care va avea printre obiective "diminuarea perceptiei negative a populatiei cu privire la nivelul coruptiei in randul personalului ANAF" si "cresterea nivelului de constientizare in randul personalului Fiscului privind riscurile la care se expun prin comiterea faptelor de coruptie", potrivit unui anunt de licitatie publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.

Contractul de servicii scos la licitatie de ANAF are o valoare estimata de peste 33.000 de euro (fara TVA) si va fi finantat cu fonduri UE.

Detalii din Caietul de sarcini al licitatiei:

"Prin implementarea campaniei de constientizare impotriva coruptiei in cadrul ANAF la nivel national si local este vizata dezvoltarea capacitatii de prevenire a coruptiei si incalcarii eticii profesionale, in acest sens obiectivele specifice ale contractului sunt:

- cresterea nivelului de constientizare in randul personalului ANAF privind riscurile la care se expun prin incalcarea standardelor profesionale si comiterea faptelor de coruptie.
- diminuarea perceptiei negative a populatiei cu privire la nivelul coruptiei in randul personalului ANAF
- cresterea nivelului de constientizare in randul populatiei cu privire la riscul de comitere a actelor de coruptie si la rolul proactiv al DGI in activitatea de reducere a fenomenului coruptiei;
- promovarea misiunii (rolului) DGI si cresterea vizibilitatii DGI;
- cresterea increderii in institutie

Pentru realizarea acestor activitati sunt avute in vedere 4 componente:

1. Elaborarea Planului de comunicare in care se vor include si detalia toate activitatile din cadrul campaniei;

2. O campanie directa (creatia, productia si distributia de materiale promotionale si de informare privind vulnerabilitatile la coruptie si masurile anticoruptie, materiale precum brelocuri, baterie externa portabila, suporturi de pahare, cani-termos, pungi, bannere, afise, fluturasi, brosuri etc.);

3. O campanie media (creatia si productia unui spot TV pentru difuzare nationala, creatia productia si difuzarea a 5 spoturi TV pentru difuzare interna; o macheta de presa; o campanie on-line);

4. Un sondaj privind evaluarea calitativa a campaniei de crestere a gradului de constientizare impotriva coruptiei in sistemul fiscal pe 2000 de subiecti, pentru a avea o perceptie cat mai corecta cu privire la receptarea mesajului transmis in cadrul campaniei.

Valoarea estimata fara TVA a contractului de servicii de publicitate este de 639.866 lei (peste 33.000 de euro). Durata contractului va fi de 6 luni, incepand de la data atribuirii acestuia.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 07.03.2016. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 09.03.2016. In aceeasi zi va avea loc si sedinta de deschidere a ofertelor. 

Publicitate
Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu