Skip to main content

Şcoala IAA de marketing şi comunicare a dat startul înscrierilor pentru primele trei module ale anului 2016

 
Şcoala IAA de marketing şi comunicare a dat startul înscrierilor pentru primele trei module ale anului 2016

Şcoala IAA şi-a deschis porţile pentru cei care doresc să profeseze în industria de marketing şi comunicare. IAA a dat startul înscrierilor pentru cele trei modul de studiu (detalii despre înscriere, în continuare).

Publicitate

Şcoala de marketing şi comunicare are în 2016 trei module de pregătire profesională, care îmbină abordarea teoretică cu practica şi cu studiul individual: Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing and Communication, potrivit unui comunicat IAA.

Despre cele trei module

Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile de marketing şi comunicare.

Înscrierile se fac până la data de 1 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 12 februarie – 11 iunie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu.

Înscrierile se pot face până la data de 8 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 19 februarie – 18 iunie şi vor fi 18 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Modulul Strategic Marketing and Communication se adresează specialiştilor şi managerilor care au între 4 – 7 ani experienţă în marketing şi comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care îl are marketingul în strategia de business.

Înscrierile se fac până la data de 18 februarie 2016. Modulul se va desfăşura în perioada 11 martie – 2 iulie şi vor fi 20 de zile de curs, vinerea şi sâmbăta, din două în două săptămâni.

Despre IAA

International Advertising Association (IAA) este un parteneriat strategic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. I

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuliana Iuliana
    Primul modul mi se pare esential conform noilor tendinte ale pietei.

Trimite un comentariu

sus