Skip to main content

Bahar, noul Suleyman. Jumătate de milion de români diferența dintre Kanal D și locul doi

 
Bahar, noul Suleyman. Jumătate de milion de români diferența dintre Kanal D și locul doi

În primele zile din februarie, serialul turcesc Bahar, în combinație cu WowBiz, a adus Kanal D prima poziție, două zile la rând, atât la nivel național, cât și la orașe. Situația a fost asemănătoare și săptămâna trecută.

Publicitate

Luni și marți, intervalul 20.00-24.00 a fost al turcilor de la Kanal D. Aseară, diferența pe targetul național a fost consistentă. La nivelul întregii țări, Kanal D a avut jumătate de milion de telespectatori pe minut peste locurile doi și trei. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziția a doua.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară (marți, 2 februarie), pe intervalul 20.00-24.00:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 1,6 milioane de români s-au uitat la Kanal D în intervalul 20.00-24.00. Postul a fost pe prima poziție, urmat de Antena 1 (cu 1,1 milioane) și de Pro TV (1,05 milioane).

URBAN. Pe targetul urban, Kanal D a avut o medie de 810.000 de telespectatori, fiind urmat de Pro TV, cu 585.000. Antena 1, Antena 3 și România TV au completat topul.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziția a doua, dar diferența față de primul loc - Pro TV, a fost mai mică decât în mod obișnuit. Astfel, Pro TV a numărat 360.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani în intervalul 20.00-24.00. La Kanal D s-au uitat cu 70.000 mai puțini, adică 290.000. Locul trei pe acest target pentru Antena 1.

Audiența posturilor TV marți, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 1.596.000 8.7 18.2
2 Antena 1 1.097.000 6 12.5
3 Pro TV 1.046.000 5.7 11.9
4 Antena 3 401.000 2.2 4.6
5 Prima TV 386.000 2.1 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 813.000 8.2 16.6
2 Pro TV 585.000 5.9 11.9
3 Antena 1 514.000 5.2 10.5
4 Antena 3 293.000 2.9 6
5 Romania TV 210.000 2.1 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 358.000 7.5 18.1
2 Kanal D 290.000 6.1 14.6
3 Antena 1 267.000 5.6 13.4
4 Prima TV 77.000 1.6 3.9
5 Antena 3 68.000 1.4 3.4

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu