Skip to main content

Telekom a primit licenţe pentru patru noi televiziuni: Dolce Sport 3, 4, 5 şi 6

 
Telekom a primit licenţe pentru patru noi televiziuni: Dolce Sport 3, 4, 5 şi 6
Mai multe licenţe TV pentru drepturile din sport ale Telekom. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat acordarea unor noi licenţe prin satelit grupului Telekom pentru posturile Dolce Sport 3, Dolce Sport 4, Dolce Sport 5, Dolce Sport 6.
Publicitate
Cele patru noi televiziuni se vor alătura celor două deja existente Dolce Sport 1 şi Dolce Sport 2

Astfel, în urma deciziei CNA, Dolce Sport 1 şi Dolce Sport 5 vor fi canalele principale cu cel mai mult conţinut propriu, în timp ce restul posturilor vor avea drepturi sportive în direct, dar şi multe reluări.

Totodată, Telekom, compania care operează posturile Dolce, a informat forul audiovizual că renunţă la canale secundare Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4. Cele două posturi aveau o structură a grilei „dependentă” de cea a posturilor Dolce Sport 1, respectiv, Dolce Sport 2.

De ce era nevoie de atâtea posturi TV?

Vlad Enachescu, directorul Dolce Sport:

Asta este cea mai plăcută plângere a unui manager: să vadă că nu mai înacap în grilele de programe toate producţiile şi programele pe care le-a achiziţionat. Sigur că în principal mă gândesc la serile de Champions league când sunt câte opt partide în acelaşi timp şi atunci să deschidem posibilitatea oamenilor să vadă cât mai mult şi să aleagă fiecare suporter ce echipă vrea să vadă. În special în zilele de joi-duminică se suprapun foarte multe competiţii.

Avem o paletă foarte largă de sporturi şi nu vrem să dăm numai iubitorilor de fotbal ocazia să se uite la televizor, ci şi celor de tenis, handbal şi rugby. Tocmai ce am semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Rugby şi vom transmite toate meciurile de rugby din România.

Ştiţi că live-ul primează. A le înregistra şi difuza ulterior nu sunt întotdeauna cele mai bune decizii.

Vrem să ne concentrăm pe canalele 1 şi 5 pentru că mijloacele noastre de producţie sunt acestea care sunt astăzi şi sunt destul de limitate. Pentru celelalte ne propunem să fie nişte canale de transmisiuni directe şi înregistrări. Probabil că la un moment dat, dacă ne reorganizăm şi ne repoziţionăm putem să avem şi mici conserve de ştiri, dar vă vom anunţa la momentul potrivit.

GRILE.

Dolce Sport 1 - are 64% conţinut propriu, iar 36% producţii ale altor producători.

Dolce Sport 2 - renunţă la conţinutul propriu. Va avea îns chimb competiţii sportive şi emisiuni de teleshopping - 2 ore pe zi de luni până vineri, 1 oră pe zi sâmbătă şi 3 ore pe zi duminica.

Dolce Sport 3 - 21 de ore pe zi de competiţii sportive şi 3 ore de teleshopping. Dintre care reluările vor fi astfel:

Luni, marţi şi vineri - câte 16 ore de reluări, iar restul până la 21, transmisiuni în direct.

Miercuri şi joi - câte 14 ore de reluări.

Sâmbătă - 12 ore de reluări.

Duminică - 11 ore de reluări.

Dolce Sport 4 - 21 de ore pe zi de competiţii sportive şi 3 ore de teleshopping. Din cele 21 de ore, reluările vor fi astfel:

  • Luni şi marţi 19 ore pe zi de reluări
  • Vineri, sâmbătă - 18 ore
  • Miercuri - 17 ore
  • Joi - 15 ore
  • Duminică - 12 ore

Dolce Sport 5 - va avea 27,38 producţie proprie şi 72,62% producţii ale altor producători. Programul constă în competiţii sportive, emisiuni realizate în studio şi emisiuni de teleshopping.

Dolce Sport 6

  • Luni - 22 de ore pe zi competiţii sportive (reluări circa 13 ore) şi 2 ore pe zi de emisiuni de teleshopping
  • Marţi - 21 de ore pe zi de competiţii sportive (reluări circa 14,5 ore pe zi) şi 3 ore de teleshopping.
  • Miercuri - 21,5 ore competiţii sportive (circa 10,5 ore pe zi reluări) şi 2,5 ore programe teleshopping.
  • Joi - 22 de ore pe zi competiţii sportive (circa 14 ore) şi 2 ore teleshopping.
  • Vineri - 22 de ore pe zi competiţii sportive (reluări circa 8,5 ore) şi 2 ore pe zi emisiuni teleshopping.
  • Sâmbătă - 22 de ore pe zi competiţii sportive (12 ore reluări) şi 2 ore de teleshopping.
  • Duminică - 23 de ore competiţii sportive (circa 12,5 ore reluări) şi o oră de teleshopping.

SIGLELE NOILOR POSTURI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Logigan Gabriela Malina Logigan Gabriela Malina
    Fotbalul patroneaza canalele dolce sport. Ar trebui sa fie mai mult tenis si alte sporturi care ne reprezinta , nu sporturile care invart banii si rezultatele 0.
  • Logigan Gabriela Malina Logigan Gabriela Malina
    Fotbalul patroneaza canalele dolce sport. Ar trebui sa fie mai mult tenis si alte sporturi care ne reprezinta , nu sporturile care invart banii si rezultatele 0.
  • Robert Robert
    Bai dar prosti mai sunteti unii. Digi nici macar nu da champion league :))))))))))))
  • Andrei Andrei
    de ce pe dolce sport 5 nu se transmit meciurile din liga 1 ? De ce ???
  • costel costel
    De ce nu merge dolce sport 5, si dolce sport 6 . ca doar le am in grila tv ?
  • Cata Cata
    4 canale pt teleshoping si reluari?? asta e cea mai tare gluma care am auzit-o in ultimul timp :))))
  • Cristian Cristian
    Degeaba Telekom are evenimente mai importante in comparatie cu Digi pentru ca au o sigla de 3 lei (sa ia exemplu Eurosport sau Digi Sport), prezinta stirile zici ca se afla in garsoniera lui Diaconescu (uitati-va la Digi Sport, profesionisti) si o pierdere ca nu dau meciuri din Ligue 1 si Serie A. Cei de la Digi pot vedea prin intermediul Eurosport meciuri din Premier League sau Bundesliga pe cand cei de la Dolce, nu.

    Cel mai bine pentru romani ar fi sa cumpere impreuna Premier League!
  • geo geo
    Audiențele Dolce Telekom 1 sunt net inferioare față de cele ale DigiSport 1. Aseară, la meciul Stelei, pe intervalul orar 21.30 - 22.00, DigiSport 1 avea 565.000 privitori iar Dolce Telekom 1 doar 190.000, pe comercial și urban Dolce Telekom 1 nu a intrat în primii zece. A se vedea aici http://www.paginademedia.ro/2016/02/victimizarea-de-pe-antena-3-primul-loc-la-orase-cati-romani-s-au-uitat-la-emisia-speciala-sinteza-zilei-cu-toate-vedetele-intact-1455626909. Să fim serioși, deocamdată, investițiile în Dolce Telekom 1 nu sunt acoperite.
  • ovi ovi
    Am si digi si dolce,înainte ma uitam doar pe digi dar ceva timp dolce le-a luat fata si numai pe dolce ne uitam toti din familie!
  • marcel marcel
    Ce dumnezeu aduce Dolce Sport, mai Adi, inovator si occidental? O sigla de 2 lei, stiri prezentate dintr-o redactie total neinspirata si niste comentatori de toata jena la o competitie premium numita Formula 1. Puncteaza te rog. Ce e inovator si occidental?
  • Adi Adi
    Dolce parca este mai modern,mai inovator decat Digi.Astia de la Telekom sunt mai aproape de ce inseamna o televiziune occidentala. Eu le am pe amandoua si pot compara. Oricum ,recunosc, pentru un amator de sport cele doua posturi sunt o minune!
  • Cristian Cristian
    Stim ca vreti sa dati o lovitura de imagine, ca despre continut in mare parte reluari si teleshopping. Vladut (Enachescu) esti mic!
  • geo geo
    M-au amețit, pe bune. Ei aveau deja 4 posturi, dintre care doar primele aveau conținut, 3 si 4 fiind rezervate doar ptr reluari, seri de ELeague, CLeague, eventual evenimente de week-end. Acum vor să fie mai ”cu moț” decît concurența Digi și mai vor două...ca să ce...să difuzeze reluări la greu și teleshoping...și se vor concentra pe canalele 1 și 5 ! ?

Trimite un comentariu

sus