Skip to main content

Agenția de PR Golin a câștigat contul Farmec

 
Agenția de PR Golin a câștigat contul Farmec
Foto: Clujazi.ro

În urma unei licitații, contul Farmec a intrat în portofoliul Golin. Agenția de PR se va ocupa de comunicarea corporate și a brandurilor din portofoliul producătorului de cosmetice, precum și de activitățile social media, CSR și de evenimentele producătorului român de cosmetice.

„Farmec este o companie de referință pentru românii de pretutindeni, un brand iconic, pentru care orice om de comunicare își dorește să aibă șansa de a lucra. Mai mult decât atât, ne identificăm foarte tare cu valorile în care crede brandul Farmec: calitate, inovație, responsabilitate”, a declarat Monica Botez, Managing Partner, Golin.

Publicitate

Farmec SA Cluj-Napoca este unul dintre cei mai mari producători români de cosmetice. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec a devenit primul producător de creme și emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu