Skip to main content

AUDIENŢA 360. Tabloidele, Print + Online. Libertatea, mai tare pe net. Click, pe print

 
AUDIENŢA 360. Tabloidele, Print + Online. Libertatea, mai tare pe net. Click, pe print

TABLOIDELE, FAŢĂ ÎN FAŢĂ. Câţi cititori neduplicaţi au tabloidele cumulat pe hârtie şi online? Biroul Român de Audit Transmedia a realizat, în premieră, un astfel de studiu – Audienţa 360. Noul studiu a calculat numărul de cititori neduplicaţi pe print şi pe online.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă cum stau principalele tabloide Click şi Libertatea?

PRINT. După numărul de cititori pe ediţiile pe print, Click este peste Libertatea: 372.000 de cititori pentru ziarul editat de Adevărul Holding şi 284.000 de cititori la ediţia pe hârtie pentru tabloidul Ringier.

ONLINE. Situaţia este diferită pe online, unde Libertatea stă mult mai bine decât Click. Astfel, conform noului studiu Audienţa 360, Libertatea are, pe online, 515.000 de cititori. La acest capitol, Click are pe pagina de internet doar 117.000 de cititori.

CUMULAT. Câţi cititori neduplicaţi au cele două titluri pe online şi pe print? Studiul arată că Libertatea numără 732.000 de cititori neduplicaţi pe ediţia de print plus online, în timp ce Click are 476.000.

Un amănunt de notat: Studiul Audienţa 360 oferă şi posibilitatea de a se număra cititorii de pe Facebook ai publicaţiilor, dar nu toate titlurile au optat şi pentru această versiune (din cauza costurilor).

Libertatea a intrat în studiul care numără cititiorii neduplicaţi şi de pe Facebook. Rezultatul total Print – Online – Facebook: 833.000 de cititori neduplicaţi, pe cele trei suporturi. Click nu a intrat şi în monitorizarea paginii de Facebook.

Ca număr de like-uri, pagina de Facebook a cotidianului editat de Ringier are 1,36 milioane de fani. Pagina Click are 175.000 de like-uri.

Studiul Audienţa 360 a fost lansat în premieră de Biroul de Audit Transmedia săptămâna trecută. Cercetarea acoperă intervalul mai 2014 – noiembrie 2015.

În studiul Audienţa 360 s-au înscris până acum 14 titluri.

Ziarul Financiar este singurul titlu care a optat pentru toate variantele de monitorizare 360 - Print, site, Facebook şi Aplicaţia de mobil. Titlul din portofoliul Mediafax are o audienţă cumulată neduplicată, pe cele patru zone, de 227.000 de cititori.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus