Skip to main content

AUDIENŢE. Kanal D a trecut peste Antena 1 în Prime-Time. Liga I a urcat DigiSport în Top 10

 
AUDIENŢE. Kanal D a trecut peste Antena 1 în Prime-Time. Liga I a urcat DigiSport în Top 10

AUDIENŢE. Dacă luna trecută Kanal D a avut cea mai creştere în Prima-Time cu serialul Bahar, în februarie postul turcesc a urcat pe poziţia a doua, după Pro TV şi înainte de Antena 1.

Publicitate

A fost una din cele mai bune luni ale Kanal D: au fost zile la rând, de luni până vineri, când postul turcesc a fost pe prima poziţie seara, în faţa Pro TV şi Antena 1, cu combinaţia Bahar - WowBiz.

A doua urcare notabilă în luna februarie, dar mai jos în clasament: DigiSport. Odată cu startul Ligii I, DigiSport a intrat în top 10, după media în februarie, în Prime-Time. Au fost însă şi zile în care, cu anumite meciuri, canalul de sport al RCS a ajuns şi în Top 3 al clasamentelor de audienţă.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor TV în luna februarie 2016, în mediul urban:

În Prime-Time (19.00-23.00), la nivel urban:

    • Pro TV a depăşit 900.000 de telespectatori pe minut, în medie, în februarie, un plus de 50.000 faţă de prima lună din an. A fost luna în care au debutat Românii au talent (două ediţii), Las Fierbinţi (cu un episod) şi Bake Off România.
    • Kanal D a avut şi în februarie cea mai mare creştere: un total de 676.000 de telespectatori în Prime-time, un plus de peste 120.000 de persoane. "Vinovat" pentru această urcare este serialul Bahar, dat de Kanal D, în februarie, de luni până vineri. Cu aceste cifre, Kanal D a trecut peste Antena 1, după media în Prime-Time în mediul urban. Postul turcesc a mai fost pe poziţia a doua în luna martie a anului trecut. Performanţa de anul trecut a fost adusă tot de un serial turcesc - Trădarea.
    • DigiSport a intrat în Top 10, după media de audienţă seara. A fost pe locul opt în februarie (faţă de poziţia a 14-a în ianuarie). Postul de sport al RCS a avut o medie de 131.000 de telespectatori în Prime-Time, dublu faţă de prima lună din an. În unele seri, cu meciuri din Liga I, DigiSport a urcat şi pe locul al treilea în clasamentul audienţelor de seară.
    • Coborâre de două locuri seara pentru TVR 1. Urcă un loc Prima TV.

După MEDIA PE ZI, în mediul urban:

    • Dacă seara marile producţii sau seriale au dus la schimbări de clasament, consumul după media pe zi este aproape constant, cu Pro TV, Antena 1, Kanal D şi Antena 3 pe primele locuri, cu cifre uşpri peste ianuarie.
    • Singurele schimbări din Top 10 sunt în poziţiile 7-10: Prima TV stagnează ca număr de telespectatori, dar urcă două locuri, pe fondul scăderii uşoare înregistrate de Antena Stars şi Naţional TV.
    • DigiSport urcă semnificativ şi pe naţional: 39.000 media pe zi şi locul 14, faţă de 21.000 de telespectatori în mediul urban în ianuarie, când era pe locul 23.

Audienţa posturilor TV în lunile ianuarie şi februarie 2016, în mediul urban, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

IANUARIE 2016 Nr . persoane Rtg% FEBRUARIE 2016 Nr . persoane Rtg%
1 Pro TV 854 8.6 Pro TV 902 9.1
2 Antena 1 556 5.6 Kanal D 676 6.8
3 Kanal D 546 5.5 Antena 1 639 6.4
4 Antena 3 290 2.9 Antena 3 324 3.3
5 Romania TV 248 2.5 Romania TV 196 2.0
6 National TV 192 1.9 National TV 191 1.9
7 TVR 1 148 1.5 Prima TV 141 1.4
8 Prima TV 126 1.3 DigiSport 1 131 1.3
9 Antena Stars 116 1.2 TVR 1 122 1.2
10 Acasa 84 0.8 Antena Stars 121 1.2
11 AXN 75 0.8 Acasa 91 0.9
12 B1TV 70 0.7 AXN 78 0.8
13 Disney 69 0.7 Disney 69 0.7
14 DigiSport 1 60 0.6 B1TV 63 0.6
15 TVR 2 55 0.6 Digi 24 57 0.6
16 Pro Cinema 54 0.5 Realitatea TV 55 0.6
17 Digi 24 52 0.5 Cartoon Network 50 0.5
18 Realitatea TV 52 0.5 TVR 2 50 0.5
19 Disney Junior 50 0.5 Pro Cinema 49 0.5
20 Cartoon Network 43 0.4 Sport.ro 45 0.5
21 ETNO 43 0.4 Boomerang 44 0.4
22 Boomerang 40 0.4 DigiSport 2 41 0.4
23 Euforia 33 0.3 Disney Junior 40 0.4
24 Sport.ro 32 0.3 ETNO 35 0.4
25 Diva 29 0.3 Diva 31 0.3
26 Nickelodeon 24 0.2 Euforia 29 0.3
27 Paramount 23 0.2 History Channel 24 0.2
28 Favorit TV 21 0.2 Nickelodeon 23 0.2
29 Eurosport 1 20 0.2 Dolce Sport 20 0.2
30 TV Paprika 19 0.2 Paramount 20 0.2
31 History Channel 19 0.2 Eurosport 1 19 0.2
32 DigiSport 2 18 0.2 Minimax/A+ 17 0.2
33 National Geographic 15 0.2 Favorit TV 16 0.2
34 Kiss TV 12 0.1 National Geographic Wild 16 0.2
35 Minimax/A+ 12 0.1 Kiss TV 15 0.2
36 AXN White 11 0.1 National Geographic 14 0.1
37 Film Cafe 11 0.1 AXN White 13 0.1
38 Discovery 9 0.1 TV Paprika 13 0.1
39 EuroSport 2 9 0.1 Film Cafe 12 0.1
40 National Geographic Wild 9 0.1 EuroSport 2 11 0.1
41 U TV 9 0.1 Discovery 9 0.1
42 Dolce Sport 8 0.1 U TV 9 0.1
43 ZU TV 8 0.1 Acasa Gold 8 0.1
44 Acasa Gold 8 0.1 ZU TV 7 0.1
45 Taraf TV 7 0.1 TNT 7 0.1
46 TV Neptun 7 0.1 Taraf TV 6 0.1
47 AXN Black 6 0.1 TV Neptun 6 0.1
48 TV H 5 0.1 Comedy Central Extra 6 0.1
49 Comedy Central Extra 5 0.1 AXN Black 5 0.1
50 AMC 5 0.1 MTV Ro 4 0.0
51 TNT 5 0.1 AMC 4 0.0
52 Animal Planet 4 0 Animal Planet 3 0.0
53 MTV Ro 4 0 Music Channel 3 0.0
54 Music Channel 3 0 TLC 3 0.0
55 TLC 3 0 TV H 3 0.0
56 National 24 PLUS 2 0 National 24 PLUS 2 0.0
57 Hit Music 2 0 Hit Music 2 0.0

Audienţa posturilor TV în lunile ianuarie şi februarie 2016, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

IANUARIE 2016 Mii persoane Rtg% FEBRUARIE 2016 Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 379 3.8 Pro TV 391 3.92
2 Antena 1 317 3.2 Antena 1 351 3.53
3 Kanal D 215 2.2 Kanal D 236 2.37
4 Antena 3 162 1.6 Antena 3 179 1.8
5 Romania TV 145 1.5 Romania TV 121 1.22
6 TVR 1 76 0.8 TVR 1 63 0.63
7 Antena Stars 62 0.6 Prima TV 59 0.6
8 National TV 60 0.6 Antena Stars 59 0.59
9 Prima TV 58 0.6 National TV 58 0.58
10 B1TV 55 0.6 B1TV 54 0.54
11 AXN 39 0.4 Disney 47 0.47
12 Disney 40 0.4 AXN 45 0.45
13 Digi 24 40 0.4 Acasa 42 0.42
14 Acasa 37 0.4 DigiSport 1 39 0.39
15 Disney Junior 35 0.4 Digi 24 38 0.38
16 Pro Cinema 33 0.3 Cartoon Network 35 0.36
17 Realitatea TV 32 0.3 Pro Cinema 32 0.33
18 Cartoon Network 32 0.3 Disney Junior 32 0.32
19 TVR 2 28 0.3 Realitatea TV 31 0.31
20 Boomerang 27 0.3 Boomerang 30 0.31
21 Diva 23 0.2 TVR 2 25 0.25
22 ETNO 23 0.2 Diva 25 0.25
23 DigiSport 1 21 0.2 ETNO 20 0.2
24 Euforia 21 0.2 Euforia 20 0.2
25 Paramount 19 0.2 Sport.ro 18 0.18
26 Eurosport 1 18 0.2 DigiSport 2 18 0.18
27 History Channel 15 0.2 Minimax/A+ 17 0.17
28 Sport.ro 14 0.1 History Channel 16 0.16
29 Nickelodeon 14 0.1 Paramount 16 0.16
30 Minimax/A+ 13 0.1 Nickelodeon 13 0.13
31 Favorit TV 12 0.1 Kiss TV 13 0.13
32 DigiSport 2 11 0.1 Eurosport 1 12 0.12
33 TV Paprika 10 0.1 Favorit TV 10 0.1
34 National Geographic 10 0.1 National Geographic Wild 10 0.1
35 Kiss TV 9 0.1 National Geographic 10 0.1
36 Film Cafe 9 0.1 Film Cafe 10 0.1
37 National Geographic Wild 9 0.1 Dolce Sport 8 0.08
38 EuroSport 2 8 0.1 TV Paprika 8 0.08
39 Taraf TV 8 0.1 Taraf TV 8 0.08
40 Discovery 7 0.1 EuroSport 2 7 0.07
41 U TV 6 0.1 Discovery 7 0.07
42 ZU TV 6 0.1 U TV 7 0.07
43 TNT 5 0.1 ZU TV 6 0.06
44 AXN White 4 0 TNT 6 0.06
45 Dolce Sport 4 0 AXN White 5 0.05
46 Acasa Gold 4 0 Acasa Gold 4 0.04
47 MTV Ro 4 0 Comedy Central Extra 4 0.04
48 AXN Black 3 0 MTV Ro 4 0.04
49 Comedy Central Extra 3 0 Animal Planet 4 0.04
50 AMC 3 0 AXN Black 3 0.03
51 Animal Planet 3 0 AMC 3 0.03
52 TV Neptun 2 0 Music Channel 3 0.03
53 TV H 2 0 Hit Music 3 0.03
54 Music Channel 2 0 TV Neptun 2 0.02
55 TLC 2 0 TLC 2 0.02
56 National 24 PLUS 2 0 TV H 2 0.02
57 Hit Music 2 0 National 24 PLUS 1 0.01

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Digi 24 si Kanal D au inteles ca majoritatea telespectatorilor au televizoare cu inalta definitie. Pana sa vina faza interesanta te deranjeaza purecii si patratelele.
  • Expertul, Expertul,
    @iulian, 3.8 rating si 18.7% market share pe targetul comercial e foarte bine pentru Ce spun romanii in conditiile in care concureaza cu obositorul orei 16:00. ProTV a avut mari probleme pe acest interval inca de pe vremea lui Sarbu, iar acum a reusit cu un show foarte curat sa fie lider pe toate categoriile de public.
  • Iulian Iulian
    @F "Ce spun romanii" a fost pe locul secund timp de o saptamana in vara (pana a luat Acces Direct vacanta 27-31 iul.)

    Prima editie: http://www.paginademedia.ro/2015/07/ce-spun-romanii-prima-editie-locul-trei-pentru-emisiunea-lui-cabral-de-pe-pro-tv-la-nivel-national-si-la-orase-si-doi-pe-comercial
  • F F
    @ Iulian : vezi ca vara trecuta cand era la 18 tot pe 1 a iesit Ce spun romanii. E adevarat ca Acces a intrat in vacanta la un moment dat, dar tot se lupta cu un program de prime time. la fel de adevarat e ca acum un an pe intervalul asta, Observatorul de la 16 dadea de pamant cu Protv. Asa ca merita toata acoladele Ce spun romanii. Poate influenteaza si programele concurentei.
  • Iulian Iulian
    @Expertul, sa nu exageram:)) Nici nu avea cu ce sa se bata "Ce spun romanii" in acele luni. Pe Antena1 era Observator si pe Kanal D era Teleshopping. Daca era atat de buna emisiunea facea 6% rating, nu 3.8

    Sa difuzeze emisiunea pe intervalul orar 17:00 - 18:00, sigur nu mai face asa audiente. Sau pe 14:00-15:00
  • Expertul, Expertul,
    Felicitari ProTV! Se dovedeste ca se poate face audienta si cu show-uri curate! Cele patruzeci de editii ale sezonului doi Ce spun romanii difuzate in ianuarie februarie 2016 au fost urmarite de aproape 1 milion de telespectatori la nivel national, show-ul fiind lider de audienta pe toate categoriile de public. Pe targetul comercial emisiunea a obtinut 3.8 rating si 18.7% share, in timp ce antena 1 a obtinut 3.1 rating si 15.3 share.
  • F F
    @ mile : dar si pe comercial, Kanal D are cifre bune. daca nu depaseste Antena, sigur e langa ea in prime time. si repet, chiar daca publicul comercial e cel mai important, conteaza ce se intampla si pe celelalte targeturi. Antena s-a laudat cand a prins in vara anului trecut locul 1 pe national, de parca nu stiu ce minune s-a produs.
  • Stella Stella
    Postati si audientele serialelor tv pe luna februarie 2016 cu un top 30 daca se poate.Multumesc si va urez o primavara frumoasa.
  • mile mile
    f sti bine ca doar la comercial conteaza cifrele , ce castiga ei cu nationalul , daca se plateste pe comercial
  • F F
    interesul Kanal D nu este sa termine Bahar prea repede. oricum si Furtuna pe Bosfor face audiente frumoase, aproape duble pe national si urban decat Antena. aici e de fapt problema Antenei. nu e mare problema cand diferentele sunt mici, dar Kanal D s-a distantat in prime time. daca scoatem intervalul stirilor, cifrele sunt horror pentru Antena.
  • Expertul, Expertul,
    Cel mai probabil Kanal d a depasit antena 1 in Prime Time si pe national! Daca Kanal d ar fi ales sa difuzeze Bahar de luni pana miercuri, ar fi obtinut pozitia de lider 3 zile din saptamana, dar asa au doar ziua de miercuri.
  • geo geo
    Sunt 2 aspecte interesante...atât căderea Antenei cu un loc - pe care nu cred că îl va recupera în luna martie - cât și căderea TVR 1 cu două locuri, ceea ce mi se pare incredibil, și tare mi-e teamă că, luna aceasta, TVR 1 va mai pierde o poziție.
  • Doru Doru
    Sa nu uitam un lucru important. Serialul "Bahar" nu a avut concurenta serioasa in luna februarie...
  • Iulian Iulian
    Si o sa creasca si mai mult KANAL D in viitor.

    Daca stiau sa difuzeze BAHAR de luni pana vineri, erau peste Bake Off aseara, si Ferma

Trimite un comentariu

sus