Skip to main content

FOTO. Brandurile Nike, Tag Heuer și Porsche au reacționat la scandalul de dopaj al Sharapovei

 
FOTO. Brandurile Nike, Tag Heuer și Porsche au reacționat la scandalul de dopaj al Sharapovei

Brandurile care aveau contracte de publicitate cu Maria Sharapova fac un pas înapoi după recentul scandal de dopaj în care este implicată fosta numărul unu a tenisului feminin.

Publicitate

Nike și Porsche au suspendat înțelegerile pe care le aveau cu jucătoarea rusă de tenis, în timp ce brandul de ceasuri de lux Tag Heuer a anunțat că nu va reînnoi contractul pe care l-a avut cu aceasta, scrie PRweek.com.

Pe de altă parte, brandul de apă minerală Evian a fost mai reținut în a lua o decizie în privința contractului pe care îl are cu Sharapova. 

"Anunțul Mariei Sharapova din 7 martie ne-a luat prin surprindere. Evian a fost partenerul Mariei Sharapova timp de mulți ani în care am menținut o relație de încredere profesională. Evian acordă o mare importanță sănătății, integrității și transparenței, motiv pentru care vom urmări cu interes evoluția anchetei", au spus reprezentanții Evian

Brandul Nike care a colaborat cu jucătoarea de tenis din Rusia încă de când aceasta avea vârsta de 11 ani a dezvăluit că suspendă contractul de publicitate imediat după conferința de presă în care a fost făcut public faptul că Sharapova a picat testul antidoping. 

Marți dimineață, a doua zi după conferința de presă care a declanșat scandalul de dopaj, reprezentanții brandului de ceasuri Tag Heuer au declarat:

"Maria Sharapova a avut un contract cu TAG heuer până pe data de 31 decembrie 2015. Am purtat discuții în vederea prelungirii acestei colaborări, dar în lumina recentei situații, brandul elvețian de ceasuri a suspendat negocierile și a decis să nu reînnoiască contractul cu Sharapova"

Decizia Tag Heuer a fost urmată de cea a brandului Porsche, care a spus că a decis să amâne activitățile plănuite cu Sharapova. 

"Suntem întristați de veștile recente anunțate de Maria Sharapova. Până ce vor fi dezvăluite noi detalii și până vom reuși să analizăm situația, am ales să amânăm activitățile planificate deja", au declarat reprezentanții Porsche. 

Avon, brand cu care Sharapova a semnat un contract de publicitate în 2014, a spus că momentan nu comentează în niciun fel situația în care se află vedeta tenisului mondial. 

Galerie foto. Maria Sharapova și brandurile cu care avea contract 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu