Skip to main content

FOTO. Te cunosc de undeva, lider la orașe și pe național. Paula Chirilă, transformarea serii

 
FOTO. Te cunosc de undeva, lider la orașe și pe național. Paula Chirilă, transformarea serii
George, în rolul Shakirei

AUDIENȚE. Antena 1 a avut sâmbătă seara orașele și naționalul, Pro TV, publicul comercial. Ediția de sâmbătă seara a show-ului cu transformări de la Antena 1 a fost urmărit de 1,4 milioane de persoane în cele peste trei ore de difuzare. Câștigătorul serii, la capitolul transformări, a fost Paula Chirilă, care s-a transformat în artistul Willy William (galerie foto, în continuare). 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV sâmbătă seara pe intervalul emisiunii de pe Antena 1: 

NAȚIONAL. Show-ul de pe Antena 1 a fost urmărit de 1,4 milioane de persoane din întreaga țară, în fiecare minut. Pro TV a fost la 100.000 de persoane distanță. România TV a intrat în top cinci, pe locul patru, cu o medie de 483.000 de persoane. 

Vârf național: 1,8 milioane de telespectatori (10,2 rating și 18,6% market share), la 21.18

URBAN. Antena 1 a avut și orașele: 920.000 de persoane, media pe minut. Pro TV a fost al doilea, cu aproape 700.000 de orășeni. Locul trei pentru Kanal D, cu 345.000 de persoane. Și aici România TV a fost pe patru: 304.000 de orășeni. 

Vârf urban: 1,14 milioane de telespectatori (11,5 rating și 21,6% cotă de piață), la 21.18 

COMERCIAL. Pro TV și-a revendicat poziția de lider pe publicul comercial, orășeni cu vârste între 18 și 49 de ani. Postul a sâmbătă seara, pe intervalul Te cunosc de undeva, o medie de 443.000 de persoane. Antena 1 a fost pe doi, cu 376.000 de privitori. 

Vârf comercial: 494.000 de telespectatori (10,3 rating și 24,7% market share), la 21.18  

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel NAȚIONAL (20.00-23.14):

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.418.000 7.7 15.4
2 Pro TV 1.302.000 7.1 14.1
3 Kanal D 966.000 5.3 10.5
4 Romania TV 483.000 2.6 5.2
5 National TV 401.000 2.2 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel URBAN (20.00-23.14):

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 920.000 9.2 18.5
2 Pro TV 698.000 7 14
3 Kanal D 345.000 3.5 6.9
4 Romania TV 304.000 3 6.1
5 DigiSport 1 220.000 2.2 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, pe publicul COMERCIAL (20.00-23.14):

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 443.000 9.2 23
2 Antena 1 376.000 7.8 19.5
3 Kanal D 135.000 2.8 7
4 DigiSport 1 61.000 1.3 3.2
5 Prima TV 51.000 1.1 2.7

GALERIE FOTO. Transformările de la Te cunosc de undeva

  • Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost Gipsy Kings
  • Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost Gipsy Kings
  • Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost Gipsy Kings
  • Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost Gipsy Kings
  • Theo Rose a fost Tudor Gheorghe
  • George, în rolul Shakirei
  • George, în rolul Shakirei
  • Nicoleta Nucă a fost Jon Bon Jovi
  • Anca Țurcațiu a fost Gwen Stefani
  • Paula Chirilă, transformată în Willy William

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • E un show destul de reusit pe care-l urmaresc saptamanal insa ca si rating e destul de jos avand in vedere ca pro tv nu se omoara cu serile de sambata.Ar trebui sa se apropie de 3 milioane de privitori lejer.Daca ar difuza kanal D o telenovela ar ajunge pe la 2 milioane de telespectatori.In Italia sau Spania acest show face ratinguri mult mai bune comparabile cu "x factor" sau "the voice", cu editii live si telespectatorii au sansa sa-si voteze favoritii .La noi e o varianta pentru amarati care seamana mult cu cele din Argentina sau Venezuela dar poate Antena 1 se razgandeste macar un sezon si incearca sa-si depaseasca limitele.

Trimite un comentariu