Skip to main content

Spotul cu orchestra simfonică care cântă la Therme București a ajuns în topul Ads of the world

 
Spotul cu orchestra simfonică care cântă la Therme București a ajuns în topul Ads of the world
ACTUALIZARE. În topul anual Ads of the World a apărut și campania “Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia”, semnata Jazz. Campania s-a situat pe locul 11 în clasamentul în care se regăsesc cele mai bune reclame din lume.
 
Campania realizată de agenția de PR Rogalski Damaschin pentru complexul de relaxare Therme București în care o orchestră simfonică apare într-un flashmob muzical a fost desemnată una dintre reclamele lunii pe Ads of the World.

"Of the world. Of the month. Nu doar prima agentie romaneasca de PR in Ads of the World in 2016, ci si prima oara in topul lunar al lui Ads of the World. Prima orchestra din Romania in Ads of the Month of the World. Prima oara cu Enescu in publicitate ambientala, facuta cat sa impresioneze cateva milioane de oameni online. Primul concert in costum de baie, intr-un loc pe care strainii si l-au pus in lista de locuri de vazut, care, culmea, este in Romania", a scris Eliza Rogalski (Founding Partner, Rogalski Damaschin Public Relations) pe pagina ei de Facebook.

În spotul apărut pe site-ul Ads of the World, care adună cele mai bune reclame din lume, membrii Orchestrei Simfonice Bucuresti interpretează Rapsodia Română și Marsul lui Radetzky pentru cei care se afla la Therme București.

Publicitate

Spotul pentru Therme București

Despre campania "Oprește barbaria, Salvează Ciocârlia"

Campania “Opreste barbaria, Salvează Ciocârlia!” este inițiată de Societatea Ornitologică Română și Federația Coaliția Natura 2000 România cu sprijinul Jazz Communication, Rogalski Damaschin Public Relations, Film Factor și Pukka.

“Spotul asta chiar a schimbat ceva. Si voturile de pe adsoftheworld sunt sincere, neinfluentate de sistemul de festival sau de PR-ul retelelor de advertising. Acestea sunt cele doua lucruri care conteaza mult pentru noi”, a adaugat Valentin Suciu, Creative Partener Jazz.

Cel mai important rezultat al campaniei este acela că în urma campaniei legea vânătorii a fost adoptată cu modificările propuse de ONG-urile de mediu, iar Ministerul Mediului a redus cota de vânătoare pentru ciocârlie, în timp ce unele păsări au disparut complet de pe lista celor care pot fi vânate.

Spotul Salvează Ciocârlia

 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Domanei Rogalski ii uram caldurosul "lauda-ma gura". Iar celor trei lighene, mult succes la muls fonduri europene. V-a placut dracula park? Asa si trei lighene de Ilfov, o sa tina pana vine urmatorul potentat sa mulga UE.
    Macar la strandul din Crangasi ajung in cursul aceleiasi reincarnari, pana cand fac tehnocratii ceva pentru bogati pe deasupra.

Trimite un comentariu