Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, creştere în prime-time şi avans considerabil. Antena 1 şi Kanal D, scăderi uşoare.

 
AUDIENŢE. Pro TV, creştere în prime-time şi avans considerabil. Antena 1 şi Kanal D, scăderi uşoare.

AUDIENŢE. Între televiziunile din top trei, Pro TV creşte, în timp ce Antena 1 şi Kanal D au scăderi uşoare. Antena 1 revine în martie pe poziţia a doua în intervalul de maximă audienţă, după ce în februarie televiziunea a fost depăşită de Kanal D. Postul Intact are însă doar câteva mii de telespectatori în faţa turcilor.

Publicitate

Forbalul, încă reţetă pentru audienţă. Televiziunea grupului RCS, Digi Sport 1 a urcat pe locul şapte în audienţă, cu o medie în prime-time de 158.000 de persoane, la nivel urban.

Ce reţete au avut posturile din Top 3 în Prime-Time:

- Pro TV a mers pe ştiri, Bake Off, Ferma vedetelor, Românii au talent, Las fierbinţi, meciuri şi filme

- Antena 1 a avut seara Chefi la cuţite, Te pui cu blondele, Next Star, În puii mei, Te cunosc de undeva şi, duminica, un tronson de animaţie Disney cu rezultate bune de audienţă.

- reţetă simplă, dar eficientă, la Kanal D: serial turcesc şi WowBiz în timpul săptămânii, Ernest şi Roata norocului în weekend.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor TV în luna martie 2016, în mediul urban:

În Prime-Time (19.00-23.00), la nivel urban:

    • Pro TV a câştigat în luna martie peste 30.000 de telespectatori faţă de februarie. Postul a ajuns la o medie de 934.000 de orăşeni, în intervalul 19.00 - 23.00. Luna trecută a fost prima după debutul grilei de primăvară.
    • Kanal D a revenit pe poziţia a treia în topul audienţelor în prime-time, fiind depăşit de Antena 1. Postul Intact a urcat nu pe fondul unei creşteri de audienţă, ci datorită scăderii mai mari înregistrate în martie de Kanal D. Avansul Antenei este foarte mic (6.000 de telespectatori), staţiile fiind aproape la egalitate.
    • DigiSport 1 a mai urcat un loc în audienţe în luna martie. Televiziunea de sport a fost printre puţinele din top 10 care au raportat creşteri de la o lună la alta: de la 131.000, la 158.000 de persoane.
    • Creştere şi la televiziunea publică după revenirea în grilă a emisiunii O dată-n viaţă, dar şi cu cele două meciuri ale naţionalei, cu Spania şi cu Lituania (care au pus TVR în top trei).

După MEDIA PE ZI, în mediul urban:

    • Dacă în prime-time a crescut, Pro TV a stagnat pe întreaga zi. În martie, postul a avut o medie de aproape 400.000 de persoane.
    • Majoritatea posturilor din top 10 au avut scăderi în martie faţă de februarie. Antena 1, coborâre uşoară de la 351.000 de persoane, la 342.000. La fel şi la Kanal D, care a avut luna trecută o medie de 215.000 de persoane în mediul urban.
    • Digi Sport 1 urcă două locuri şi a ajuns pe 12, cu o medie de 45.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV în lunile februarie 2016 şi martie 2016, în mediul urban, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

FEBRUARIE 2016 Mii persoane Rtg% MARTIE 2016 Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 902 9.1 Pro TV 934 9.4
2 Kanal D 676 6.8 Antena 1 628 6.3
3 Antena 1 639 6.4 Kanal D 622 6.2
4 Antena 3 324 3.3 Antena 3 271 2.7
5 Romania TV 196 2 Romania TV 202 2.0
6 National TV 191 1.9 National TV 192 1.9
7 Prima TV 141 1.4 DigiSport 1 158 1.6
8 DigiSport 1 131 1.3 TVR 1 144 1.4
9 TVR 1 122 1.2 Prima TV 121 1.2
10 Antena Stars 121 1.2 Acasa 98 1.0
11 Acasa 91 0.9 Antena Stars 92 0.9
12 AXN 78 0.8 Disney 69 0.7
13 Disney 69 0.7 AXN 66 0.7
14 B1TV 63 0.6 Pro Cinema 58 0.6
15 Digi 24 57 0.6 B1TV 56 0.6
16 Realitatea TV 55 0.6 Digi 24 54 0.5
17 Cartoon Network 50 0.5 Realitatea TV 53 0.5
18 TVR 2 50 0.5 Disney Junior 45 0.5
19 Pro Cinema 49 0.5 Sport.ro 41 0.4
20 Sport.ro 45 0.5 TVR 2 40 0.4
21 Boomerang 44 0.4 Cartoon Network 38 0.4
22 DigiSport 2 41 0.4 Boomerang 34 0.3
23 Disney Junior 40 0.4 Happy Channel 33 0.3
24 ETNO 35 0.4 Dolce Sport 30 0.3
25 Diva 31 0.3 DigiSport 2 30 0.3
26 Euforia 29 0.3 Diva 27 0.3
27 History Channel 24 0.2 ETNO 27 0.3
28 Nickelodeon 23 0.2 Minimax/A+ 21 0.2
29 Dolce Sport 20 0.2 Nickelodeon 21 0.2
30 Paramount 20 0.2 Paramount 19 0.2
31 Eurosport 1 19 0.2 History Channel 16 0.2
32 Minimax/A+ 17 0.2 Eurosport 1 15 0.2
33 Favorit TV 16 0.2 Kiss TV 15 0.2
34 National Geographic Wild 16 0.2 Favorit TV 14 0.1
35 Kiss TV 15 0.2 National Geographic 13 0.1
36 National Geographic 14 0.1 TV Paprika 12 0.1
37 AXN White 13 0.1 AXN White 11 0.1
38 TV Paprika 13 0.1 EuroSport 2 11 0.1
39 Film Cafe 12 0.1 National Geographic Wild 11 0.1
40 EuroSport 2 11 0.1 Film Cafe 11 0.1
41 Discovery 9 0.1 Acasa Gold 10 0.1
42 U TV 9 0.1 Discovery 9 0.1
43 Acasa Gold 8 0.1 U TV 8 0.1
44 ZU TV 7 0.1 AXN Black 7 0.1
45 TNT 7 0.1 ZU TV 7 0.1
46 Taraf TV 6 0.1 Comedy Central Extra 7 0.1
47 TV Neptun 6 0.1 Taraf TV 6 0.1
48 Comedy Central Extra 6 0.1 TNT 6 0.1
49 AXN Black 5 0.1 AMC 5 0.1
50 MTV Ro 4 0 TV Neptun 4 0.0
51 AMC 4 0 Animal Planet 3 0.0
52 Animal Planet 3 0 TLC 3 0.0
53 Music Channel 3 0 TV H 3 0.0
54 TLC 3 0 Music Channel 2 0.0
55 TV H 3 0 National 24 PLUS 2 0.0
56 National 24 PLUS 2 0 Hit Music 2 0.0
57 Hit Music 2 0 MTV Ro 1 0.0

Audienţa posturilor TV în lunile februarie 2016 şi martie 2016, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

FEBRUARIE 2016 Mii persoane Rtg% MARTIE 2016 Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 391 3.9 Pro TV 397 4
2 Antena 1 351 3.5 Antena 1 342 3.4
3 Kanal D 236 2.4 Kanal D 215 2.2
4 Antena 3 179 1.8 Antena 3 149 1.5
5 Romania TV 121 1.2 Romania TV 119 1.2
6 TVR 1 63 0.6 TVR 1 64 0.6
7 Prima TV 59 0.6 National TV 56 0.6
8 Antena Stars 59 0.6 Prima TV 54 0.5
9 National TV 58 0.6 Antena Stars 52 0.5
10 B1TV 54 0.5 B1TV 47 0.5
11 Disney 47 0.5 Acasa 46 0.5
12 AXN 45 0.5 DigiSport 1 45 0.5
13 Acasa 42 0.4 Disney 42 0.4
14 DigiSport 1 39 0.4 AXN 36 0.4
15 Digi 24 38 0.4 Digi 24 33 0.3
16 Cartoon Network 35 0.4 Pro Cinema 32 0.3
17 Pro Cinema 32 0.3 Disney Junior 32 0.3
18 Disney Junior 32 0.3 Realitatea TV 28 0.3
19 Realitatea TV 31 0.3 Cartoon Network 28 0.3
20 Boomerang 30 0.3 Boomerang 25 0.3
21 TVR 2 25 0.3 TVR 2 21 0.2
22 Diva 25 0.3 Diva 19 0.2
23 ETNO 20 0.2 Happy Channel 18 0.2
24 Euforia 20 0.2 ETNO 18 0.2
25 Sport.ro 18 0.2 Sport.ro 17 0.2
26 DigiSport 2 18 0.2 Minimax/A+ 17 0.2
27 Minimax/A+ 17 0.2 Paramount 14 0.1
28 History Channel 16 0.2 DigiSport 2 13 0.1
29 Paramount 16 0.2 Nickelodeon 12 0.1
30 Nickelodeon 13 0.1 Kiss TV 12 0.1
31 Kiss TV 13 0.1 Dolce Sport 10 0.1
32 Eurosport 1 12 0.1 History Channel 10 0.1
33 Favorit TV 10 0.1 Favorit TV 10 0.1
34 National Geographic Wild 10 0.1 Eurosport 1 9 0.1
35 National Geographic 10 0.1 National Geographic 8 0.1
36 Film Cafe 10 0.1 National Geographic Wild 8 0.1
37 Dolce Sport 8 0.1 Film Cafe 8 0.1
38 TV Paprika 8 0.1 TV Paprika 7 0.1
39 Taraf TV 8 0.1 EuroSport 2 7 0.1
40 EuroSport 2 7 0.1 Acasa Gold 6 0.1
41 Discovery 7 0.1 Discovery 6 0.1
42 U TV 7 0.1 U TV 6 0.1
43 ZU TV 6 0.1 ZU TV 6 0.1
44 TNT 6 0.1 Taraf TV 6 0.1
45 AXN White 5 0.1 TNT 5 0.1
46 Acasa Gold 4 0 AXN White 4 0
47 Comedy Central Extra 4 0 Comedy Central Extra 4 0
48 MTV Ro 4 0 AMC 4 0
49 Animal Planet 4 0 AXN Black 3 0
50 AXN Black 3 0 Hit Music 3 0
51 AMC 3 0 Animal Planet 2 0
52 Music Channel 3 0 TLC 2 0
53 Hit Music 3 0 Music Channel 2 0
54 TV Neptun 2 0 TV Neptun 1 0
55 TLC 2 0 TV H 1 0
56 TV H 2 0 National 24 PLUS 1 0
57 National 24 PLUS 1 0 MTV Ro 1 0

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • moise moise
    Buna ziua.
    Urmaresc de mult stirile de pe acest site, va felicit.
    Am o intrebare pt d-l petrisor obae sau d-na iulia bunea (sau daca raspunde altcineva care stie sigur):
    Pentru audientele posturilor TV, sunt calculate si cele care au un post dublat HD?
    exemplu: audienta Digisport 1 include si impreuna audienta Digisport 1 + Dogisport ! HD ?
    sau la PROTV, la fel?
    sau la TVR 1, se calculeaza separat, si la TVR HD separat (pt ca au grile diferite)

    Va multumesc anticipat pentru raspuns
  • Canalul Panama Canalul Panama
    Ba e apa de ploaie : a fost lansat sa se bata cu Acasa tv iar ei au audienta de 3 ori mai mica ....
  • Iuli Iuli
    @Panama, nu este chiar apa de ploaie. Au crescut de la locul 28 la locul 23 pe media zilnica si de la locul 27 la 23 in prime-time
  • Panama Plastur Panama Plastur
    MTV iese de pe RCS-RDS : pierde 75% din audienta .
    Rebrandingul Happy TV: apa de ploaie .
  • Stela Stela
    D-na Iulia Bunea, va rog daca se poate sa mai postati audientele pe luna februarie 2016 ale serialelor tv, filmelor si a emisiunilor tv.Daca nu se mai poate,macar pe luna martie 2016 sa le postati.Sper ca nu va suparati daca tot insist cu msg, dar pe mine ma intereseaza foarte mult audientele tv si cred ca si pe alte persoane care intra pe acest site.Site-ul "Pagina de media", este cel mai bun si cel mai tare site din Romania.Celelalte site-uri care posteaza audientele tv sunt niste site-uri de doi bani.
  • Ne0 Ne0
    D-na Iulia Bunea: "Posturile din primele zece au avut scăderi în martie față de februarie. Antena 1, coborâre ușoară de la 351.000 de persoane, la 342.000. La fel și la Kanal D, care a avut luna trecută o medie de 215.000 de persoane în mediul urban."
  • Ne0 Ne0
    D-na Iulia Bunea: "Posturile din primele zece au avut scăderi în martie față de februarie. Antena 1, coborâre ușoară de la 351.000 de persoane, la 342.000. La fel și la Kanal D, care a avut luna trecută o medie de 215.000 de persoane în mediul urban."
    :))))))))))))))))))))))))))))
  • Ne0 Ne0
    D-na Iulia Bunea: "Dacă în prime-time a crescut, Pro TV a stagnat pe întreaga zi.
    Februarie Pro TV 391/3.9 rtg;
    Martie Pro TV 397/4 rtg.
    :)))))))))))))))))))))))
  • Iuli Iuli
    Kanal D daca difuza de luni pana vineri "Bahar", era pe 2 si luna martie. Dar se pare ca se multumesc cu locul 3. (P.s.: Chiar daca doreau lungirea episoadelor, le baau de la 20.00-22.00, degeaba baga 20.00-23.00 miercuri-vineri, se taie doar 1 ep. fata de luni-vineri cand ar iesi cu 1 episod jumatate in plus).

    Lupta in prime-time pentru locul 2 s-a dat intre Kanal D si Antena1, ProTv a stat bine-mersi pe 1.

Trimite un comentariu

sus