Skip to main content

Itsy Bitsy, eveniment de ziua copiilor, cu Tili Niculae, Jojo şi Cornel Ilie

 
Itsy Bitsy, eveniment de ziua copiilor, cu Tili Niculae, Jojo şi Cornel Ilie

Postul de radio Itsy Bitsy organizează de 1 iunie un eveniment în parcul Al. Ioan Cuza la care sunt aşteptaţi 10.000 de copii şi părinţi.

Publicitate

Pe scena din parc vor urca actriţele şi mămicile Tili Niculae şi Jojo, ziarista Roxana Iliescu împreună cu fetiţele ei şi muzicianul Cornel Ilie de la Vunk, tânăr tătic şi el. În plus, la eveniment vor cânta şi vor dansa peste 200 de copii.

Pe scenă vor mai urca Oana Sîrbu care lansează noul său album cu muzică pentru copii compusă de Virgil Popescu - “Sunt şic”, artistul Gabriel Cotabiţă care va cânta alături de grupul Miniton noua variantă a melodiei “Când zâmbeşti” şi actriţa Crina Zvoboda pentru un moment interactiv de ventrilocie.

9 dintre cele mai iubite mame blogger au pregătit "Ateliere cu lipici pentru mămici şi pitici" dimineaţa de la 10:00, în Foişorul de lemn. Ele vor discuta cu mamele despre cum să crească un copil fericit şi sănătos fără a se sacrifica.

Nadia Tătaru, director general Itsy Bitsy:

“Anul acesta vom petrece ziua de 1 Iunie aşa cum le place şi le face bine copiilor: împreună cu părinţii lor. Credem că fericirea copiilor stă în relaţia bună cu părinţii şi cel mai bun cadou pe care îl putem oferi celor mici este o zi în care să aibă toată atenţia părinţilor. Vom face tot ceea ce putem ca mesajul copiilor şi al părinţilor să fie auzit de parlamentari şi, cu ajutorul lor, ziua de 1 Iunie să devină zi liberă naţională.“

Evenimentul face parte din campania derulată de grupul de iniţiativă format din Itsy Bitsy, lideri de opinie precum Andreea Marin, Virgil Ianţu şi Tili Niculae, psihologi, asociaţii de părinţi şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie. Acest grup luptă pentru declararea zilei de 1 iunie drept zi liberă în România. Legea care susţine această iniţiativă este în prezent în Parlament.

Campania urmăreşte să schimbe relaţia dintre copiii şi părinţii din România, determinându-i pe cei din urmă să petreacă mai mult timp de calitate alături de cei mici.

Campania este realizată de GMP Group cu participarea agenţiilor GMP Advertising, GMP PR, Webstyler şi Point Public Affairs. În spiritul iniţiativei, angajaţii din GMP Group vor avea liber cu ocazia zilei de 1 iunie pentru a petrece timp de calitate alături de copiii sau de părinţii lor, după caz.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus