Skip to main content

Facebook schimbă algoritmul. S-a săturat de titlurile de tipul „Nu o să-ţi vină să crezi”

 
Facebook schimbă algoritmul. S-a săturat de titlurile de tipul „Nu o să-ţi vină să crezi”

Schimbări în algoritmul Facebook. Mai puţine ştiri de tipul „Nu o să-ţi vină să crezi”. Potrivit The Wall Street Journal, modificările au fost introduse începând de joi şi afectează ştirile cu titluri vagi sau care induc în eroare, titluri folosite exclusiv pentru „clickbait” (atragerea audienţei cu orice preţ).

Publicitate

În noua formulă, postările pe care cei de la Facebook le consideră de tip „clickbait” vor apărea mai rar în news feed-urile utilizatorilor şi vor fi plasate mai jos.

Cei mai afectaţi publisheri vor fi cei care vor distribui două tipuri de titluri - cele care „ascund” informaţii şi cele care „exagerează sau induc în eroare” utilizatorii - a spus Adam Mosseri, product manager pentru news feed la Facebook, într-un interviu.

El vine şi cu exemple în acest sens: „Un bărbat stare în piscină cu un aligator - nu o să-ţi vină să crezi ce s-a întâmplat în continuare”. Cel de-al doilea tip de tiltu ar putea să-i atragă pe cititori către o ştire despre ţinuta Selenei Gomez la premiile Emmy, pentru ca în text să se dezvăluie că, de fapt, nu a fost la eveniment.

Schimbările vor afecta titlurile linkurilor către alte articole, însă nu şi clipurile video, mai menţionează sursa citată.

Facebook a luat această decizie ca urmare a unui studiu pe care l-a realizat şi în care utilizatorii s-au plâns în legătură cu acest tip de postări.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus