Skip to main content

Claudiu Ilioiu, publisher în două proiecte: rebranding Vocea Transilvaniei şi o publicaţie în engleză

 
Claudiu Ilioiu
Claudiu Ilioiu

Fostul publisher de la Mediafax Group, Claudiu Ilioiu, se ocupă de două noi proiecte. Este vorba despre relansarea publicaţiei online regionale, Vocea Transilvaniei şi de lansarea unei publicaţii online în limba engleză.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare detalii despre cele două proiecte:

  • Voceatransilvaniei.ro, publicaţie online regională devine vocea.biz, cu subiecte cu acoperire naţională, despre care Claudiu Ilioiu spune că, pe lângă ştirile zilei, se va concentra pe ideea de poveste şi va conţine articole elaborate despre subiectele zilei şi nu numai. Publicaţia are două birouri, unul la Cluj, iar celălalt la Bucureşti. Vocea.biz este coordonată pe zona editorială de Vlad Mironescu, la redacţia din Bucureşti, şi de Crina Duncă, redacţia de la Cluj. Vlad Mironescu este un fost jurnalist de la Gandul.info şi fost redactor-şef ProMotor.
  • Al doilea proiect, o publicaţie în limba engleză, ce vizează publicul din Statele Unite şi Marea Britanie - evonews.com. Publicaţia, lansată oficial în această săptămână, este coordonată editorial de o fostă jurnalistă de la Gândul, Corina Vârlan.

În prezent, la cele două proiecte editoriale lucrează 15 oameni, urmând ca în 12 luni să se ajungă la 40 (înclusiv câte un corespondent în Marea Britanie şi SUA), a spus Claudiu Ilioiu pentru Paginademedia.ro.

Claudiu Ilioiu, pentru Paginademedia.ro:

Sunt două produse generaliste, Vocea.biz şi EvoNews. Consider că piaţa de news este foarte încărcată cu produse, în schimb, noi am ales o nişă, despre care cred că va lua amploare şi va avea un potenţial foarte mare de dezvoltare.

Este vorba despre zona de story şi de poveşti construite pe baza subiectelor la zi şi nu numai. Vom avea subiecte personale, materiale de autor şi dezbateri de interes generalist.

Estimez că în 12 luni vom avea un trafic de 400.000 de unici pe zi, pe Vocea.biz. Pentru EvoNews, estimăm peste un milion de unici pe zi după 12 luni. Piaţa de media internaţională ne face să spunem că „sky is the limit”.

Carte de vizită

Claudiu Ilioiu a fost, până în septembrie, director editorial şi publisher la Mediafax Group.

El s-a angajat la Mediafax în 2008, ca reporter.

În 2011, a devenit Web Content Editor la Ziarul Financiar, ocupându-se şi de proiectul După Afaceri, tot pe zona de online.

Din 2014, a devenit Traffic Manager la Mediafax Group. În acelaşi an, el a fost numit director editorial şi Publisher la Mediafax Group.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • boby boby
    Ilioiu e un bun manager nu are nevoie de alți șefi.

Trimite un comentariu

sus