Skip to main content

Proprietarul ThinkDigital, parteneriat cu Taboola, o platformă de content discovery şi native advertising

 
Proprietarul ThinkDigital, parteneriat cu Taboola, o platformă de content discovery şi native advertising

Taboola, platformă de content discovery, a încheiat un parteneriat exclusiv cu TDG, grup care operează în România ThinkDigital şi TailWind, care deţine Project Agora.

Publicitate

Reţeaua de website-uri gestionată de TDG din Europa Centrala de Est şi de Sud Est, printre care şi România, integrează platforma actuală a Taboola.

Advertiseri şi publisheri din întreaga lume folosesc platforma de discovery Taboola pentru a-şi distribui conţinutul şi a monetiza traficul prin formate de tip „native advertising”.

Ce face Taboola: Recomandă articole editoriale sau publicitare personalizate pentru fiecare utilizator, bazându-se pe o serie de algoritmi.

Odysseas Ntotsikas, Managing Director şi Fondator al TDG: „Content discovery presupune o schimbare de paradigmă în modul în care publicul găseşte şi consumă conţinut (publicitar sau nu) în zilele noastre, iar Taboola a fost motorul acestei schimbări.”.

Taboola, o platformă dezvoltată la nivel mondial, plasează lunar peste 360 miliarde de recomandări editoriale şi video unei audienţe de peste 1 miliard de vizitatori unici pe unele dintre celei mai renumite siteuri de publishing, precum USA TODAY, Huffington Post, MSN, Business Insider, Chicago Tribune şi The Weather Channel.

Grupul TDG este reprezentat în România de Dragos Stanca si operează companiile ThinkDigital, TailWind, si Project Agora.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus