Skip to main content

(P) Henkel anunţă rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descoperă-ţi frumuseţea”

 
(P) Henkel anunţă rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descoperă-ţi frumuseţea”

(P) Henkel România, lider global pe piaţa bunurilor de larg consum, prin branduri de îngrijire personală, dar şi produse pentru curăţenia casei, a desfăşurat în luna octombrie 2016 în judeţul Constanţa proiectul de responsabilitate socială “Caravana Descoperă-ţi frumuseţea”.

Publicitate

Proiectul se înscrie în lista iniţiativelor de responsabilitate socială ale Henkel România, care doreşte să susţină şi să încurajeze fetele şi femeile să creadă în frumuseţea şi în potenţialul lor de a reuşi în viaţă.

Având misiunea de a educa publicul cu privire la igiena şi frumuseţea părului, proiectul a mobilizat zeci de stilişti şi voluntari de la Asociaţia Împreună Pentru Viitor Constanţa, partener în organizarea proiectului. Astfel, 160 de doamne şi domnişoare din localităţile constănţene Cumpăna, Cobadin, Corbu, Lumina au beneficiat de grija şi explicaţiile experţilor în ceea ce priveşte îngrijirea părului, în cadrul activităţilor derulate în luna octombrie.

Proiectul a fost dezvoltat de agenţiile Galeriu & Partners şi Media Investment.

Participantele în campanie au fost selectate cu sprijinul asistenţilor sociali din comunele menţionate, astfel încât să fie persoane cu posibilităţi financiare reduse, care nu îşi permit să meargă la coafor sau să investească prea mult în imaginea lor.

Am descoperit în această campanie poveşti de viaţă impresionante. Ne bucurăm enorm că am putut aduce un zâmbet pe feţele lor, că le-am ajutat să descopere trucuri mici, dar eficiente de îngrijire şi înfrumuseţare şi că le-am făcut să se simtă speciale şi răsfăţate”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

Pe lângă make-over-ul de care au beneficiat în ziua în care coaforul mobil Henkel a poposit în comuna lor, doamnele şi domnişoarele din comunele constănţene au beneficiat de sfaturile stiliştilor pentru a-şi menţine ulterior un aspect îngrijit şi acasă. De asemenea, toate participantele au primit produse cadou din gama Schwarzkopf şi broşuri informative care să le ajute să îşi menţină look-ul mereu proaspăt şi frumos şi de-acum înainte.

Pentru a le oferi participantelor un tratament de îngrijire capilară complet s-au folosit soluţiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de păr de la Schauma, soluţiile de colorare oferite de Palette şi produsele de styling Taft (fixativ şi spumă), brandul de styling numărul 1 în România, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piaţă în perioada ianuarie-august 2016.

Despre Henkel:

Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care şi Adhesive Technologies. Companie fondată în 1876, Henkel deţine în prezent poziţii de lider global atât pe pieţele de bunuri de larg consum, cât şi pe cele industriale, printre cele mai importante mărci numărându-se Persil, Schwarzkopf şi Loctite.

Henkel are cca 47.000 de angajaţi la nivel global şi a înregistrat în anul fiscal 2013 vânzări de 16,4 miliarde euro şi un profit operaţional ajustat de 2,5 miliarde euro. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus