Skip to main content

Penny, campanie „De România”. Va fi sponsor la Ce spun Românii. Naumovici, despre spotul cu Cabral

 

VIDEO. Emisiunea Ce spun Românii va avea ca sponsor principal retailerul Penny. De altfel, prezentatorul Cabral este actor în campania nouă a Penny, cu conceptul "de România". Un spot cu multe elemente autohtone, cu șorici, zeamă de varză și roșii "de România".

Publicitarul Bogdan Naumovici, de la 23 Communication Ideas, cel care a realizat campania de poziționare, a explicat pentru Paginademedia.ro ce înseamnă conceptul "de România", de ce a fost ales Cabral ca endorser, dar și în ce constă asocierea cu emisiunea Ce spun românii, de pe Pro TV.

În spotul de lansare a campaniei apar Cabral și Andreea Ibacka, dar vor urma și alte execuții cu actori care joacă în Las Fierbinți (Adrian Văncică - Celentano, Toma Cuzin - Firicel), cu care Penny a colaborat și în trecut în reclame realizate tot de Bogdan Naumovici.

Publicitate

Bogdan Naumovici, pentru Paginademedia.ro:

"Totul va fi în jurul acestei povești "de România": vor fi oferte de România, special pentru români, vom accentua sărbătorile de România. Vorbim, de exemplu, de Mucenici și de Dragobete, de zilele de sfinți. E ca un răspuns la globalizare. Sunt foarte multe lanțuri de magazine care sărbătoresc Valentine's Day, care vin de afară cu tot felul de concepte. Nu le negăm, le ținem și pe alea, dar am simțit nevoia să vorbim puțin și pentru români. Cu românii și cu obiceiurile lor.

Veți vedea că tot ceea ce facem va avea o marcă de umor de România. Am avut și mai demult, de exemplu, promoțiile cu actori din Las Fierbinți (rețetele de mici ale lui Celentano etc). Vor continua."

Despre sponsorizarea emisiunii Ce spun românii, pentru Paginademedia.ro

Bogdan Naumovici: Intrăm - și mi s-a părut firesc - în emisiunea pe care o prezintă Cabral la Pro TV, Ce spun românii. Dacă suntem lanțul care îi înțelegem pe români și suntem "de România", mi se pare cea mai bună asociere. E un program care îi întreabă pe români și le află preferințele. Vom sprijini producătorii de România ș.am.d.

Penny va fi sponsorul principal al emisiunii. Vom avea un moment în emisiune, pe lângă lucrurile clasice făcute atunci când ești sponsor. Va fi o întrebare Penny în concurs. Una dintre întrebări va fi sugerată sau, dacă vreți, răsplătită de Penny. Nu vrem să intrăm peste emisiune urât. Vrem să ne mulăm pe o emisiune care are succes și are o idee apropiată de filosofia Penny. 

Cabral, umor "de România"

Bogdan Naumovici: "Și alegerea lui Cabral ca endorser mi s-a părut o parte a acelui umor de România. Poate nu e cea mai intuitivă alegere când te gânești la o vedetă care să reprezinte conceptul de România. Nouă ni se pare că, dimpotrivă, este o alegere haioasă și relaxată. Culmea e că întâi l-am ales în spot și apoi ne-am dus spre emisiune și nu invers. 

Vor fi multe spoturi, veți vedea mult online, mult TV. Gândiți-vă că Penny, ca și alte lanțuri, are câte o ofertă specială în fiecare săptămână."

VIDEO. Bogdan Naumovici, despre campania Penny Mereu de România

În primul spot apar Cabral și soția lui, Andreea. "Cabral poate nu e cea mai intuitivă alegere când te gândești la o vedetă care să reprezinte conceptul de România. Nouă ni se pare că, dimpotrivă, este o alegere haioasă", spune Bogdan Naumovici.

VIDEO. Spotul campaniei Penny de România, cu Cabral:

 
Odată cu noua campanie a fost lansat și postul de radio Penny FM, care se aude în magazine, cu nume precum Claudiu Sara (ex Pro FM), Daniel Pavel (RFI) și Marina Neagu (fostă Kiss). Detalii despre echipa Penny FM, relocată la Viena, AICI.
 
Citește și:
 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu