Skip to main content

Travel Channel, din portofoliul Discovery, a început vânzarea publicităţii în România

 
Travel Channel, din portofoliul Discovery, a început vânzarea publicităţii în România

Televiziunea Travel Channel a început vânzarea locală de publicitate, prin regia de publicitate Discovery Media, anunţă compania.

Publicitate

Staţia a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living).

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de staţii existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet şi Bollywood HD.

Printre principalele categorii de emisiuni din portofoliul Travel Channel se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere şi comori („Mistere la muzeu”), mâncare şi cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” şi „Vânătorii internaţionali de case”).

Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România:

„Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conţinut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piaţă pentru programele axate pe călătorii şi nevoia de diversificare a pieţei autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienţilor care îşi propun să construiască legături autentice şi creative cu telespectatorii pasionaţi de călătorii.”

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deţine astăzi o cotă de piaţă medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu un total de şapte staţii TV deschise pentru publicitate în România.

În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat, pe publicul comercial, o audienţă medie de 0.14 pe toată durata zilei şi 0.17 în prime time, cu o cotă de piaţă de 0.8% şi un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus