Skip to main content

Revista presei media – 25 noiembrie

 

Cotidianul a vorbit cu oamenii din spatele ştirilor, responsabili şi cu sunetul şi titlurile din jurnalele TV. Tragedia este cea mai sensibilă în faţa muzicii de ştiri, arată o analiză a ziarului. Referitor la titlurile ştirilor: numele cunoscute de filme rimează cu proverbe neaoşe, iar calambururile şi jocurile de cuvinte sunt preferate.

Ştirile TV: când tragedia vibrează pe Enya şi Becali pe manele

Acoperirea reţelei de publicitate stradală a crescut în perioada campaniei pentru alegerile uninominale cu aproximativ 15-20%, observă Business Standard. Potrivit principalilor jucători de pe piaţa outdoor, politicienii alocă panotajului în această perioadă între 7 şi 10% din bugetul de promovare.

Electoralele iau 15% din panotajul stradal

O chestiune judecătorească e pe cale să dezgroape vânzarea Adevărul S.A. către Dinu Patriciu, scrie săptămânalul Money Express. Cu un certificat de moştenitor în buzunar, Andrei Iucinu va putea cere fie nulitatea absolută a întregului act de vânzare, fie nulitatea parţială. Până atunci, grupul lui Patriciu este împărţit în două: Adevărul S.A., compania cu probleme, figurează doar ca editor al ziarului, iar celelalte operaţiuni sunt reunite în Adevărul Holding.
Adevarul Holding vizează un loc în primele două-trei trusturi

Criza financiară nu a afectat doar presa cotidiană americană, ci şi industria revistelor glossy, advertiserii dovedindu-se anul acesta mult mai precauţi, scrie Adevărul. Numărul paginilor de publicitate apărute între coperţile publicaţiilor de lux în luna decembrie anul acesta a scăzut cu 22% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent.
Criza taie paginile de publicitate ale revistelor

Publicitatea în ziare va fi cea mai afectată anul viitor în Marea Britanie. Un raport al companiei de cercetare Enders Analysis, citat de Business Standard, estimează o scădere de 21%. Nici internetul nu va scăpa de influenţa negativă a crizei financiare. Tot Business Standard trece în revistă bugetul de promovare al companiei Apple în ultimul an: 386 mil. euro, cât toată piaţa TV din România!
Ziarele, cele mai afectate de criză

Şi părinţii i-au spus lui Diaconescu să renunţe la Magda Ciumac, spune Luis Lazarus într-un interviu acordat ziarului Cotidianul. Toate discuţiile vizând plecarea mea din OTV la Prima sunt de domeniul speculativului, pentru că eu mai apar din când în când la OTV. Nu am semnat un contract de exclusivitate cu Prima, mai spune Lazarus.
Interviu Lazarus

Odată cu lansarea regiilor de publicitate pe internet de către marile trusturi de presă din România, vechile companii new-media ar putea pierde teren, scrie Adevărul. Realitatea şi Intact intră pe piaţa vânzării de publicitate online cu F5 X-Media şi cu Intact Interactive.
Trusturile îşi fac regii de publicitate online

Nişa radiourilor specializate s-a extins acum trei ani cu singurul post destinat micilor ascultători din eter, Itsy Bitsy. Acesta are recent concurenţă, doar on-line, cu Radio Kids, lansat de Radiodifuziune, observă Financiarul. Itsy Bitsy va avea anul acesta o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. Lansat cu o investiţie de 50.000 de lei, Radio Kids îşi propune să ajungă la 5.000 de vizitatori unici pe zi, la 1 iunie 2009.
Radiourile pentru cei mici, un business profitabil pentru adulţi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • george motoc george motoc
    Toate bune si frumoase cu radiourile pentru copii...dar unde e Radio Kids? -)
    M-am uitat pe srr.ro, am google-it...nimic!

Trimite un comentariu

sus