Skip to main content

Graffiti va face reclamele Romtelecom, după ce a câştigat contul de creaţie

 

Agenţia de publicitate Graffiti BBDO va realiza în următorii doi ani reclamele pentru compania Romtelecom. Compania a câştigat licitaţia organizată de operatorul de comunicaţii.

Publicitate

Graffiti se va ocupat de toate brandurile companiei, cele mai importante fiind Romtelecom, Dolce şi Clicknet, a declarat pentru paginademedia.ro Cristina Popescu, director relaţii publice Romtelecom.

Romtelecom a lucrat cu agenţia de publicitate Grey timp de patru ani. Grey s-a ocupat de Romtelecom, Clicknet şi, pentru câteva luni, de Dolce (reclamele Dolce au fost realizate de Headvertising în intervalul 2006-2008).

De ce a schimbat Romtelecom agenţia după patru ani?

Cristina Popescu: Este o practică normal, după câţiva ani de colaborare, să testezi piaţa şi să te asiguri că ai la dispoziţie cel mai bun raport calitate preţ.

Colaborarea cu Grey a adus şi premii la festivaluri. Reclama The Ride, de exemplu, a primit Gold Effie anul trecut, la festivalul care premiază eficienţa campaniilor publicitare.

Clicknet - The ride

Cristina Popescu a menţionat că la licitaţie (pitch, în termenii industriei de publicitate) au participat în total 11 agenţii de publicitate, dar nu a menţionat care sunt acestea.

Din informaţiile şi sursele paginademedia.ro, la pitch au concurat nume importante ale industriei de publicitate: Grey, Leo Burnett, Ogilvy&Mather, Headvertising, Next, Odyssey, DDB, Draft FCB şi Mercury 360.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bagatare si punct ro bagatare si punct ro
    fat, dar le fac cu greseli, ca scufita rosie nu a fost scrisa de fratii grimm.
  • Andrei Chirica Andrei Chirica
    Buna Petrisor,
    Next Advertising nu putea pierde pitchul Romtelecom intrucat nu s-a dat curs invitatiei primate in luna noiembrie.

Trimite un comentariu

sus