Skip to main content

Revista presei media – 27 ianuarie

 

tvr-2Adevărul continuă seria articolelor despre dezastrul din TVR. Programele TVR au scăzut calitativ din cauza lipsei de creativitate şi implicare a angajaţilor. Principala carenţă a televiziunii publice, în opinia oamenilor de presă intervievaţi de Adevărul, este lipsa de viziune şi coerenţă managerială. TVR are nevoie de o nouă lege de organizare.

Televiziunea Română, prăfuită şi fără curaj

După ce a promovat timp de o săptămână documentarul CuMinte la Dalai Lama, postul B1 TV a hotărât, pe ultima sută de metri, să nu-l mai difuzeze. Realizatoarea documentarului, Irina Szasz, acuză presiunile Ambasadei Republicii Chineze în România, scriu Cotidianul şi HotNews.

HotNews - Irina Szasz: Am primit informaţii că Ambasada Chinei a făcut presiuni

Cotidianul: Dalai Lama, izgonit diplomatic de la B1 TV

Online-ul românesc va continua să crească şi în 2009, oferindu-i-se o atenţie tot mai mare, prin investiţii ce vor creşte cu 10 până la 30% - în varianta optimistă, preconizează specialiştii în domeniu, citaţi de iaa.ro. Online-ul este singurul mediu de comunicare pentru care se prevăd creşteri anul acesta sau, în cel mai rău caz, o stagnare – şi acest lucru în contextul unei dezvoltări accelerate în ultimul an.
Tendinţe în online pe 2009

Interviu Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă în Adevărul. Cei doi se reîntorc din data de 18 februarie pe micul ecran, cu un nou sezon din emisiunea Cronica Cârcotaşilor. Se completează unul pe celălalt, sunt de acord în tot ce-şi spun şi nu văd niciun motiv pentru care s-ar opri din cârcoteală. Cred mai mult în rolul educativ al emisiunii decât în umorul ei.
„Noi o să murim râzând“

Piaţa de indoor advertising va înregistra anul acesta o creştere de 30-40%. Valoric, piaţa ar putea ajunge undeva la 6,5-7 milioane de euro, incluzând atât panotajul indoor, cât şi suporturile tip plasmă, a estimat pentru wall-street.ro Eduard Petrescu, managing director Invent Media.
Indoor-ul, o piaţă de aproape 7 milioane de euro în 2009

Piaţa locală de mobile marketing va creşte în 2009 cu aproape 20% şi este estimată de jucătorii din domeniu la peste două milioane de euro, scrie Business Standard. În 2008, cei mai importanţi investitori în publicitate pe acest canal au fost companiile din FMCG, auto, retail sau entertainment.
Plus de 20% pentru piaţa de mobile marketing în 2009

Asociaţia Ziarelor din Marea Britanie (UK Newspaper Society), organizaţia care reprezintă ziarele regionale, cere sprijinul statului pentru a ieşi din criza economică, potrivit cotidianului The Guardian, citat de Financiarul.
Asociatia Ziarelor cere ajutor statului

Grupul internaţional de comunicare Publicis va administra întregul cont de publicitate al Carrefour, estimat la un miliard de euro la nivel global, potrivit Brand Republic, citat de HotNews.
Publicis preia întregul cont de publicitate al Carrefour

FOTO: Adevărul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus