Skip to main content

Agenţia Bigger Group s-a închis brusc dimineaţă

 


Publicitate

ACTUALIZARE:

  1. Adevărul Holding, unul dintre clienţii Bigger Group, îşi va continua campaniile prin intermediul Aegis Media Central Services. Aegis este agenţia prin care Bigger cumpăra spaţiu media. Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding: "Suntem la zi cu plăţile către Bigger. De acum încolo, plăţile se vor efectua la buna înţelegere cu staţiile TV şi cu Aegis Media. Acum studiem cea mai bună variantă. Deocamdată, la înţelegere şi cu staţiile TV, pentru că avem campanii în derulare, vom intra prin Aegis Media, urmând să analizăm situaţia."
  2. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, Bigger Group a acumulat datorii către cumpărătorii de spaţii media. Conform acestor date, Bigger are o datorie de peste un milion de euro către Media Direction, agenţia prin care a cumpărat spaţii media anul trecut.

Agenţia de publicitate Bigger Group s-a închis subit, astăzi dimineaţă. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, managerul şi acţionarul Marcel Străuţ şi-a anunţat astăzi angajaţii că “a vândut societatea unor persoane despre care crede că nu vor continua activitatea.”

Marcel Străuţ (foto) nu a putut fi contactat până la ora redactării materialului. Bigger Group are printre clienţi Adevărul Holding şi Storck (Merci şi Toffifee) pentru care asigură serviciile de media. Pe creaţie, printre clienţi se numără Autoitalia, Anchor Group (Mallurile Vitan şi Plaza).

Cei peste 40 de angajaţi ai agenţiei au fost luaţi prin surprindere. Cu greu a răspuns cineva la numărul de fix al companiei. “Va veni un comunicat oficial”, a răspuns vocea anonimă de la Bigger Group.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, firma a fost vândută unei anume Tatiana Roşca (21 de ani), din Republica Moldova.

Angajaţilor nu li s-a spus identitatea noului proprietar, doar că dacă au întrebări “să le adreseze prin avocaţi”.

Bigger Group este urmaşa agenţiei de media Starlink. Practic, la 1 ianuarie 2008, Starlink, pe atunci parte a grupului Leo Burnett, s-a transformat în Bigger Group, după cum scria la vremea respectivă Business Standard.

Tranformarea Starlink în Bigger Group a fost determinată de ieşirea companiei din grupul Leo Burnett. Acţiunile deţinute de Ştefan Iordache şi de grupul Publicis la fosta agenţie Starlink, devenită Bigger Group, au fost preluate de Marcel Străuţ, directorul general al Bigger Group, după cum scria Wall-Street.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • a castigat stefan iordache procesul, trebuia sa se faca nevazut si sa dizolve firma, deh ...
    marcele, te pupam
    o sa simti tu mai incolo
  • ceilalti 45 de specialisti au existat, ei s-au retras in momentul in care, evident, s-a cam dus din profesionalismul firmei.
  • trecand peste gravitatea zvonului, in cazul in care e real, si se pare ca a fost confirmat chiar de unii angajati, in articol se face referire la 40 de angajati ... unde sunt ceilalti 45 de "specialisti" cu care se lauda grupul ?

    http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/bigger-group-public-relations-executive/282954/arch
  • un tzepar fsara scrupule. un om de nimic. un impostor sinistru. si-a batut joc de cei 40.

Trimite un comentariu

sus