Skip to main content

Dinu Patriciu: „Dacă nu ar fi investiţiile în marketing, trustul ar fi deja profitabil”

 

Dinu Patriciu, proprietarul Adevărul Holding, într-un interviu acordat Capital: „Dacă nu ar fi investiţiile în marketing, trustul ar fi deja profitabil.” Este răspunsul lui Patriciu la întrebarea legată de un eventual profit în 2009.

Publicitate

Proprietarul Adevărul Holding admite forţa marketingului, dar că “filosofia pe care îţi construieşti produsul este complementară cu viziunea de marketing.

Câteva fragmente din interviul luat de Oana Osman:

Capital: “Poţi cuceri pe oricine, oricând, dacă publicitatea e bună şi bugetul de marketing destul de mare.” Joseph E. Levine (producător american de film)
Dinu Patriciu: Da, dar numai dacă eşti suficient de creativ şi dacă foloseşti instrumentele marketingului cu inteligenţă şi viziune.

Aţi investit masiv în marketing, în special pentru produsele media din grupul dumneavoastră. Aţi schimbat şi afectat piaţa media prin această tendinţă.
Dinu Patriciu: Nu este tendinţa de a investi în marketing. Marketingul e doar o sculă. Este a investi în creşterea unei afaceri şi sunt foarte mulţumit că astăzi Adevărul Holding tipăreşte jumătate din hârtia care se consumă în ţară în fiecare zi.

Şi ce a contribuit cel mai mult la această creştere până acum: eforturile de marketing sau îmbunătăţirea conţinutului produselor media?
Dinu Patriciu: Evident că trebuie să ai ce vinde, dar filosofia pe care îţi construieşti produsul este complementară cu viziunea de marketing.

„Poţi zdrobi un om cu jurnalismul.” William Randolph Hearst (magnat de presă)
Dinu Patriciu: Hearst ştia ce spune.

 

Cât aţi investit până acum în holdingul Adevărul?
Dinu Patriciu:  O sumă cu şapte zerouri. (...) A fost pentru prima dată când în media românească s-a făcut o investiţie bazată pe o strategie, pe un concept şi pe o dezvoltare coerentă. Nimic nu se poate face fără bani.

Şi vă aşteptaţi să puteţi trece pe profit anul acesta?
Dinu Patriciu: Dacă nu ar fi investiţiile în marketing, trustul ar fi deja profitabil.
Când criza se va termina şi contextul va începe să devină favorabil, cred că Adevărul va începe să fie profitabil. Dar am răbdare şi resurse.

Tot interviul, în Capital, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • YODA YODA
    Uite ma cine vb de marh=keting si de media, profitorul asta care habar nu are, Off, multi moguli in tara asta.

Trimite un comentariu

sus