Skip to main content

Revista presei media – 2 martie

 

Dacă acum câţiva ani „Tânăr şi neliniştit” trona, lipsit de competiţie, înainte de ştirile din prime-time, în prezent, rivalitatea pe acest segment orar încearcă să-l ţină pe român lipit de televizor cu orice preţ. Mădălin Ionescu (Antena 1) şi Cătălin Măruţă (Pro TV) îşi dispută intervalul, scrie Cotidianul.

Bătălia pe TV între orele 17.00 şi 19.00 se lasă cu victime

Julien Smith, Insight & Research Director la MEC Interaction, pentru Wall-Street: “Piaţa din România arată ca aceea din Marea Britanie acum 4 ani. Se află într-un stadiu de dezvoltare incipient. Cred că vă confruntaţi cu multe din problemele pe care le au şi pieţele din jur, cum ar fi măsurarea, înţelegerea audienţei online, traficul website-urilor, comportamentul consumatorului – lucruri fundamental importante pentru a putea planifica şi pentru a putea recomanda online-ul clienţilor.

Julian Smith: Creşterea pieţei de online şi măsurarea profesionistă, o relaţie ou-găină

Publisherii independenţi, printre cei mai vulnerabili în condiţiile recesiunii economice, mizează în acest an pe flexibilitate, pe posibilitatea de a se adapta rapid la cerinţele cititorilor şi advertiserilor, notează Business Standard. Dacă unii jucători consideră criza o oportunitate, alţii dezvoltă surse complementare de venit, precum online-ul şi evenimentele.
Publisherii independenţi mizează pe flexibilitate în lupta cu criza

Orlando Nicoară, şeful Media Pro Interactiv, a anunţat că a achiziţionat în nume propriu majoritatea Hotcity.ro, scrie AdPlayers. Hotcity este unul dintre proiectele dezvoltate de Ninespices. Mihai Fanache, fondator Ninespices: „Orlando este realmente pasionat de businessul de publishing, business pe care nu pot spune că l-am înţeles vreodată. În cazul Hotcity - e cea mai potrivită persoană să-l ducă mai departe”.
Ninespices (Fanache & Familia Nicoară) îi vinde lui Orlando Nicoară majoritatea unui proiect al companiei

Postul de televiziune Antena 1 a crescut în februarie 2009 cu 0,6% rating pe publicul urban, faţă de luna precedentă, ajungând de la o audienţă medie de 2,5%, în ianuarie, la 3,1%, în februarie, analizează Business Standard. Potrivit datelor GfK România, postul s-a menţinut pe al doilea loc în clasamentul pe publicul urban, el fiind devansat de Pro TV, care a stagnat la nivelul audienţei din ianuarie, de 3,5%.
Antena 1 s-a apropiat de Pro TV în februarie

În această săptămână, două dintre cele mai mari posturi TV britanice - ITV şi Five - urmează să anunţe disponibilizarea a 600 de persoane, potrivit Daily Telegraph, citat de Financiarul. Motivul? Broadcasterii sunt vizibil afectaţi de scăderea semnificativă a veniturilor din publicitate, cu 20% în 2008.
ITV şi Five disponibilizează 600 de angajaţi

Agenţia de comunicare Babel Communications a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 6,3 milioane de euro, cu 29% mai mare faţă de 2007, relatează HotNews. Creşterea este explicată prin faptul că agenţia s-a repoziţionat în afara sferei construcţiilor, ceea ce a dus la extinderea numărului de clienţi.
Babel Communications: afaceri de 6,3 milioane euro în 2008

Google a introdus reclame printre rezultatele motorului de căutare Google News, decizie ce poate însemna o scădere a veniturilor din publicitate pentru presa scrisă, potrivit AFP, citată de 9am. "Atunci când cineva introduce un termen de căutare precum iPhone sau Kindle în motorul de căutare Google News, va vedea reclame alături de rezultatele căutării, la fel ca la o căutare obişnuită pe Google", a explicat unul dintre şefii de proiect.
Google a introdus reclame printre rezultatele Google News

Foto: Cotidianul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus