Skip to main content

Revista presei media – 31 martie

 

Publicitate

Staţiile mici de televiziune, radiourile şi internetul sunt mediile care au de câştigat în 2009, este de părere Mihai Ilie, media director al agenţiei Odyssey, citat de Business Standard. În cel mai bun caz, cheltuielile nete din advertising în 2009 vor scădea cu 25%, iar în cel mai rău caz, cu 50%. Internetul va fi mediul cu afinitatea cea mai mare pentru advertiseri, urmat de toate mediile şi comunicările neconvenţionale.
Criza ar putea înjumătăţi publicitatea românească în 2009

Dan Diaconescu a descoperit un nou Hâncu, pe Ioan Istrate, un inginer şi „vizionar“, care le povestea în weekend telespectatorilor OTV cum într-o noapte de sâmbătă spre duminică va avea loc un cutremur, care va aduce moartea a 20.000 de persoane. Diaconescu a pus pe ecran şi un sondaj: „Credeţi că marele cutremur va avea loc în noaptea asta?“, scrie Cotidianul. Până acum, Consiliul Naţional al Audiovizualului nu a avut nici o reacţie.
OTV anunţă iar cutremure iminente. CNA-ul e paralizat

Furnizorul datelor de audienţă TV pentru piaţa românească, GfK România, a anuntat că oferă membrilor Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA) un instrument online prin care aceştia să acceseze mai uşor şi structurat spoturile video şi datele de audienţă, scrie HotNews. Anunţul vine în condiţiile în care GfK şi ARMA încă negociază un act adiţional la contractul dintre cele două instituţii, act menit să rezolve neregulile semnalate în urmă cu aproape o lună într-un raport de audit.
În pline tratative cu ARMA, GfK oferă soluţii online de acces la datele de audienţă

Adoptarea noilor acte legislative fără consultarea opiniei publice este combătută de mai multe organizaţii printr-o campanie. Coaliţia „Opriţi codurile” a creat un site, a anunţat că va da Guvernul în judecată, va monitoriza votul din parlament şi va face propagandă la nivel internaţional, scriu Adevărul, Financiarul şi HotNews.
Adevărul: Luptă de guerrillă împotriva codurilor
Financiarul: ONG-urile de media au lansat campania Opriti Codurile
HotNews: Iniţiativă civică: Opriţi Codurile!

Peste 50.000 de persoane s-au înscris în perioada 16-29 martie la castingul organizat de Promance pentru prima telenovelă românească de epocă. Cei 50.000 au accesat site-ul www.acasatv.ro, au completat formularul cu datele personale şi au încărcat fotografii sau imagini video care să le recomande pentru un rol în prima telenovelă românească de epocă.
Peste 50.000 de oameni s-au înscris la casting pentru prima telenovelă românească de epocă

Veniturile din publicitate pe internet au depăşit 23 de miliarde de dolari în Statele Unite, anul trecut, potrivit unui raport al Internet Advertising Bureau şi PricewaterhouseCoopers, citat de HotNews. Potrivit documentului, pe fondul scăderii economiei SUA, publicitatea interactivă şi-a continuat creşterea, însă într-un ritm mai lent decât în anii precedenţi.
Publicitatea online a atins 23 de miliarde de dolari în SUA

Grupul media american The New York Times intenţionează să disponibilizeze 100 de angajaţi şi să reducă salariile cu 5%, până la finele anului, potrivit brandrepublic.com, citat de Business Standard. Şi Daily Business anunţă intenţiile The New York Times.
Concedieri la NY Times

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marius Balaci Marius Balaci
    Interesant e ca OTV emite dintr-un bloc care are celelbra deja "bulina rosie". Asa ca ... poate va avea parte de capodopera vietii lui: "cutremur in direct, in reluare si in exclusivitate, doar la OTV" :)

Trimite un comentariu

sus