Skip to main content

Revista presei media – 3 aprilie

 

Publicitate

„Ca şi editorii de ziare din Statele Unite de acum zece ani, unii dintre românii pe care i-am cunoscut încă mai cred că o ştire este importantă doar dacă apare în print”, a scris expertul în concepte de presă Mario Garcia pe blogul său, după prezentarea din România, notează Adevărul. Prezentarea expertului la Conferinţa Naţională a Presei - Inovaţia în Media este evenimentul media al zilei, despre care au scris, pe larg, HotNews, Adevărul, Cotidianul, Evenimentul zilei (un articol şi un interviu), Capital, Business Standard (două articole), iaa.ro (două materiale) şi Wall-Street.
Designul unei publicaţii n-o salvează de la pieire, spune Garcia în interviul acordat EVZ. Conţinutul bun, bunele practici jurnalistice fac asta.

FOTO: Laurenţiu Obae

Pentru că reality show-urile şi emisiunile regizate care se dau astfel au devenit tot mai violente, preşedintele CNA, Răsvan Popescu, a decis să le mute târziu în noapte, scrie Cotidianul. Decizia nu va afecta doar reality show-urile pursânge, ci şi emisiunile în care apar actori, dar se pretind a fi veridice. “Tot mai multe emisiuni împrumută mijloacele reality show-urilor şi ale reportajelor, care te fac să te crezi într-o anumită realitate, şi vin de fapt în faţa publicului fie nişte lucruri jucate cu actori neprofesionişti, fie cu nişte reconstituiri ale unor poveşti”, spune Răsvan Popescu.
CNA mută reality show-urile după ora 23.00

Cazul Marian Cozma nu a constituit decât un pretext de recrudescenţă a xenofobiei şi a rasismului, iar din nefericire presa a constituit un instrument de potenţare a acestui fenomen în goana după rating, şi nu un factor obiectiv şi echidistant, aşa cum ar fi fost firesc”, spune un raport al lui Szász Attila, membru CNA, citat de EVZ. Studiul de caz a fost prezentat la dezbaterea „Libertatea de exprimare şi pericolul intoleranţei în mass-media.”
CNA-ul vede „roşu” în cazul morţii lui Cozma

Mediafax a lansat un nou flux de ştiri, English Wire, disponibil pe site-ul www.news.mediafax.biz, notează Gândul. Fluxul se adresează publicaţiilor în limba engleză din România, instituţiilor de presă care au pagini sau rubrici de ştiri în engleză, companiilor media străine, precum şi instituţiilor publice care vor să aibă acces la o selecţie a celor mai importante ştiri ale zilei, în limba engleză.
Mediafax lansează un nou flux de ştiri pentru mass-media: English Wire

Mediaedge:cia va rula în 2009 bugete de minimum 45 milioane euro, în creştere cu peste 40%, scrie Wall-Street, citându-l pe Bogdan Prăjişteanu, managing director. Mediaedge:cia a câştigat la sfârşitul anului trecut trei clienţi cu bugete mari: Danone, Colgate-Palmolive şi Altex.
Cum va arăta topul agenţiilor de media în 2009

Editia britanică a revistei pentru bărbaţi Maxim renunţă la varianta tipărită, începând cu luna iunie, anunţă Wall-Street. În contrast cu revista-mamă, Maxim România şi-a crescut tirajul cu aproximativ 9.000 de exemplare în ultimele patru luni. Tirajul ediţiei britanice a a scăzut cu 41,4% în ultimul an, până la 45.900 de copii, în timp ce varianta online a revistei are 500.000 de vizitatori unici şi 260.000 de abonaţi.
Maxim UK renunţă la varianta tipărită. Ediţia românească creşte tirajul

Producătorul de alimente Nestle a alocat circa 85.000 euro unui proiect neconvenţional pentru marca de cafea solubilă Nescafe, concretizat în amenajarea unor "cafenele" în staţiile de autobuz din centrele marilor oraşe din ţară, scrie Daily Business. Proiectul se derulează în intervalul 1-30 aprilie 2009, în centrele marilor aglomerări urbane: Bucureşti, Braşov, Craiova, Cluj şi Iaşi.
Nestle transformă staţiile de autobuz în cafenele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus