Skip to main content

Revista presei media – 16 aprilie

 

Publicitate

Wall-Street scrie un articol documentat despre situaţia regiei de publicitate Boom. Mai mulţi furnizori, foşti sau actuali parteneri ai regiei Boom, parte a Netbridge Investments, suspectează compania de intenţia unor inginerii financiare. Îngrijorările sunt alimentate de datoriile pe care Boom le are faţă de furnizori şi de ultimele schimbări structurale din cadrul companiei. Paginademedia.ro a scris în premieră despre schimbările de la Boom aici.

Din articolul Wall-Street:

    Ar putea deveni Boom un nou caz Bigger?

  • Gelu Covoran, UPC Romania - “Pot să vă spun că Boom ne datorează mulţi bani. O vilă cu curte la preţ actual – ca sa nu vă spun sume
  • Boom are datorii şi către Chip.ro. Adrian Dumitru, director executiv: “Nu sunt foarte vechi, dar au promis că le plătesc.” (...) “Eu, personal, înclin să cred că într-acolo (spre o falsă falimentare – n.red.) se îndreaptă.
  • Potrivit unor estimări din piaţă, datoriile Boom se ridică la circa 800.000 euro.
  • Cristian Petriceanu, directorul general al Boom: “Orice firmă are datorii şi întârzieri de plată în perioada asta”.
  • Aşteptăm de la noul şef editorial Lucian Sârb audienţe mai mari şi intrare mai bună în cercurile oficiale, declară într-un interviu acordat HotNews Philippe Cayla, preşedintele Euronews. Lucian Sârb (foto) este primul est-european numit într-o asemenea funcţie în cadrul Euronews şi preia acest rol într-un moment în care televiziunea şi-a propus să-şi diversifice agenda şi să se ocupe mai mult de Europa de Est. De altfel, româna ar putea fi prima limbă est-europeană în care va emite Euronews.
    Philippe Cayla, presedintele Euronews, despre numirea lui Lucian Sârb


    Evenimentul zilei analizează emisiunile de umor. Criza pare a nu fi stins pofta românilor pentru râs şi pentru umor, ba chiar e posibil ca necazurile să fi amplificat această tendinţă firească. Grupuri de umor precum Divertis au un succes neîntrerupt de 20 de ani încoace, în timp ce altele apărute ulterior s-au desfiinţat, iar mai tineri competitori precum cei de la Mondenii încearcă să ameninţe poziţia liderului. EVZ citează datele de audienţă puse la dispoziţie de paginademedia.ro.
    Satira politică le face cu ochiul românilor

    MediaPro Distribution a vândut serialul Regina postului Markiza TV, principalul canal de televiziune din Slovacia, care a difuzat şi Inimă de ţigan, scrie Adevărul. Casa de distribuţie din trustul MediaPro a fost foarte activă la târgul MIPTV de la Cannes, fiind în discuţii pentru mai multe seriale. „Negociem vânzarea producţiilor «Inimă de ţigan» şi «Regina» pentru teritorii din Orientul Mijlociu şi Asia”, a declarat Anca Truţă, director MediaPro Distribution.
    Serialele româneşti au căutare în lume

    MediaCom, una dintre cele mai importante agenţii media din România, preconizează o scădere cu până la 20% a pieţei media în 2009, notează Business Standard. În acelaşi timp, deşi situaţia este la fel de grea pentru toate agenţiile, Carmen Lixandru, directorul general MediaCom, avertizează că agenţiile mici vor avea cel mai mult de suferit.
    MediaCom: Scădere de 20% pentru piaţa media în acest an

    Cu ambalaje noi pentru sticla de 0,5 şi petul la 2l, Ciucaş – „Berea de la munte” demarează o amplă campanie care promovează noile elemente grafice, menite să reflecte valorile mărcii, scrie iaa. Pesonajele principale ale spotului TV, realizat de Gavrilă&Asociaţii, sunt tot cerbul Cornel şi prietenul său, Mitică, de data aceasta surprinşi la pescuit, în aceeaşi atmosferă idilică, de la munte, imagine prezentată, în general, de reclamele Ciucaş.
    Berea Ciucaş şi-a redefinit identitatea vizuală

    [flashvideo filename=video/ciucas.flv /]

    Revista Republik îşi încetează apariţia pe piaţă începând cu luna aprilie, anunţă HotNews şi Business Standard. Potrivit unui comunicat al editorului Igloomedia, măsura a fost luată în "contextul global - criza economică, contextul local - criza pieţei de publishing românesc". Colaboratorii revistei vor continua demersul pornit în print pe blogul revistei.
    HotNews: Revista Republik îşi încetează apariţia, dar îşi păstrează blogul
    Business Standard: Republik se închide

    Indiferent cine urcă pe scena festivalului Effie, Client sau Agenţia care înscrie cazul, câştigătorul festivalului este Brand-ul şi echipa din spatele acestuia, spune într-un interviu acordat adplayers Victor Dobre, Director General IAA şi membru în comitetul Effie Awards România 2009. Dobre spune că regulamentul Effie este unul foarte strict şi vorbeşte doar despre un singur învingător – Brand-ul.
    Cine urcă pe scenă şi cine este câştigătorul Effie?

    Agenţia de publicitate Frank a câştigat comunicarea filialei din România a producătorului auto Skoda, pe care o va gestiona timp de un an, au afirmat surse din piaţă, citate de Daily Business. Frank a anunţat miercuri o primă campanie, care se va derula pe durata unui an, potrivit oficialilor agenţiei de publicitate.
    Frank comunică pentru Skoda România

    Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
    viewscnt

    Trimite un comentariu

    sus