Skip to main content

Revista presei media – 29 iunie

 

Publicitate

Trei consorţii din 13, câte au depus iniţial oferte, formate din agenţii locale şi internaţionale, au rămas pe lista scurtă în licitaţia pentru brandul turistic al României:

  1. Saffron Brand - Brandient – Acacia Avenue
  2. THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres
  3. TBWA\Merlin, împreună cu firma de cercetare GFK România.

Ultima etapă a selecţiei constă în depunerea de către consorţii a ofertelor financiare până la data de 7 iulie, scriu Adevărul, HotNews şi Daily Business.


dan-diaconescu-gandul-2Dan Diaconescu a anunţat sâmbătă seară că, din 12 iulie, OTV va trece printr-o schimbare, notează Gândul. Invitat într-o emisiune la Realitatea TV, el a spus OTV va beneficia de un nou sediu. La întrebarea moderatorului Liviu Mihaiu referitoare la schimbările promise, Diaconescu a fost rezervat şi a vorbit doar despre „decoruri fastuoase şi invitaţi mari, din alte televiziuni care vor veni în studioul OTV”.
Dan Diaconescu îşi renovează garsoniera: „La OTV, vom avea decoruri fastuoase şi invitaţi mari din alte televiziuni”

houseTVR şi-a anunţat oferta de vară: comedii şi SF-uri noi, plus Festivalul de la Mamaia. Din 6 iulie, televiziunea publică trece la grila de vară. În 9 iulie, va avea premiera unui nou sezon din Dr. House, serial care va fi difuzat în fiecare joi, scriu Cotidianul şi Evenimentul zilei. Cei mai noi membri ai echipei TVR 2 sunt Andreea Mantea şi Aurelian Temişan, notează Gândul. Cei doi vor fi amfitrionii unui concurs de cultură generală, difuzat duminica, din 19 iulie: Tombola câştigătorilor.
Cotidianul: Sezon nou din “Dr. House”, o comedie cu irlandezi şi concurs de cultură generală cu Temişan, în vară, la TVR
EVZ: Programele verii la TVR
Gândul: Andreea Mantea şi Aurelian Temişan, noile achiziţii ale TVR 2

Leo Burnett&Target şi echipa Grey au luat trofee de bronz la ediţia din acest an a festivalului. România a obţinut două premii de bronz la Cannes Lions 2009, notează Adevărul. Anul trecut, ţara noastră s-a întors cu mâna goală, iar 2007 este primul an în care românii au fost premiaţi. Bilanţul pentru România al celei de-a 56-a ediţii a festivalului internaţional de publicitate de la Cannes însumează cinci nominalizări şi două premii.
România s-a întors de la Cannes cu două premii

Vânzările cumulate ale săptămânalelor pentru femei au crescut, în primul trimestru al acestui an, cu 55% faţă de perioada similară a lui 2008, atât pe fondul extinderii pieţei cu un nou jucător, cât şi al succesului în rândul cititorilor, analizează Business Standard. Sub impulsul volumelor mari de vânzări, segmentul a fost mai puţin afectat de reducerea bugetelor de publicitate, scăzând mai puţin decât revistele up-market pentru femei sau cele pentru barbaţi.
Săptămânalele pentru femei, plus de 55% la vânzări

saptamanale-femei

Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat un nou departament, V2Media, ce oferă publicitate video prin intermediul reţelei de site-uri din portofoliul ARBOinteractive, dar şi în cadrul unor parteneriate cu alte platforme, anunţă HotNews. Un astfel de parteneriat, cu o platformă video online importantă din România, urmează să fie anunţat zilele următoare.
ARBOinteractive oferă publicitate video online prin V2Media

darrenDarren McColl, National Strategy & Planning Director în cadrul CumminsNitro Brisbane, una dintre cele mai premiate agenţii ale acestei ediţii a Festivalului de la Cannes, a povestit într-un interviu exclusiv acordat IAA cum a fost construită cea mai populată campanie turistică a anului. E vorba de o campanie pentru Hamilton, o insulă din Marea Barieră de Corali a Australiei, cu sloganul „The best job in the world”.

Darren McColl: "Strategia a fost construită astfel încât toată lumea să afle de existenţa insulei Hamilton. Echipa creativă a creat acest concept potrivit căruia nu poţi să-ţi faci o idee corectă despre ce înseamnă aceste insule până nu petreci acolo mai mult timp, nu doar câteva zile. De aici a venit ideea de a crea un job în acele locuri.
"The best job in the world" - strategia unei campanii turistice geniale, povestită de creatorul ei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus