Skip to main content

Rătăciţii în Panama, depăşiţi de scandalul din coaliţie

 

andrei_gheorghe-23Tensiunile din coaliţia de guvernare au fost mai interesante pentru telespectatori decât lansarea emisiunii Rătăciţi în Panama, locomotiva de toamnă a postului Kanal D.

Publicitate

Debutul programului a plasat Kanal D, aseară, pe locul opt în topul audienţelor din mediul urban. Între orele 22.00 şi 23.30, când a rulat Rătăciţi în Panama, lider de audienţă a fost Pro TV, urmat de Antena 3, cu Sinteza zilei şi de Realitatea TV. Înainte de Kanal D s-a situat Naşul de la B1.

Concret, în cifre, la Rătăciţi în Panama s-au uitat 168.000 de români din mediul urban (1,4 rating). Comparativ, Pro TV a atras 649.000 de telespectatori, iar Antena 3 – 336.000.

Mică în comparaţie cu marile comerciale, audienţa emisiunii prezentate de Andrei Gheorghe este cu mult peste performanţele obişnuite ale Kanal D. Astfel, înainte de Rătăciţi în Panama, postul Kanal D avea lunea aproximativ 92.000 de telespectatori în acelaşi interval orar. Analiza paginademedia.ro a luat în calcul zilele de luni din septembrie. Kanal D era pe locul 12, în mediul urban, aseară a fost pe locul opt. În procente, creşterea este de 83,5%.

Vârful de audienţă a fost atins la ora 22.55, când aventurile celor 18 concurenţi în Panama erau urmărite de 231.000 de telespectatori din mediul urban (1,98 rating)

Audienţa posturilor TV aseară, în intervalul Rătăciţi în Panama (22.00-23.30). Top 20

mii telespectatori Rtg%
1 Pro TV 649 5.6
2 Antena 3 336 2.9
3 Realitatea TV 274 2.4
4 Antena 1 271 2.3
5 Acasa 233 2.0
6 Prima TV 215 1.8
7 B1TV 180 1.6
8 Kanal D 168 1.5
9 Antena 2 120 1.0
10 Pro Cinema 110 1.0
11 OTV 109 0.9
12 TVR 1 78 0.7
13 TVR 2 76 0.7
14 National TV 61 0.5
15 Sport.ro 60 0.5
16 Disney 58 0.5
17 Hallmark 39 0.3
18 ETNO 31 0.3
19 DigiSport 29 0.3
20 Cartoon Network/TCM 26 0.2

Cine s-a uitat la Kanal D

Paginademedia.ro a comparat profilul telespectatorului de la premiera Rătăciţi în Panama cu publicul aceluiaşi interval, când show-ul nu era în grilă. Câteva concluzii:

  • La Rătăciţi în Panama s-au uitat mai puţini tineri până în 18 ani. Programul a atras însă mai mulţi telespectatori între 30 şi 39 de ani.
  • A crescut numărul telespectatorilor din Bucureşti.
  • Mai mulţi telespectatori cu studii primare decât înainte.
  • Premiera a atras ceva mai mulţi telespectatori cu venituri mici decât în zilele fără show.
  • Rătăciţi în Panama a fost urmărită mai mult de femei.

Profilul publicului Kanal D la premiera show-ului Rătăciţi în Panama şi în celelalte zile de luni din septembrie (% din public)

Rataciti in Panama 7,14,21 sept
Femei 61.5 55.2
Barbati 38.5 44.8
VARSTA Rataciti in Panama 7,14,21 sept
Sub 18 ani 4.9 7.5
18-29 de ani 21.5 17.7
30-39 de ani 23.2 14.3
40-49 de ani 19.8 21.6
50-59 de ani 12.8 22.9
peste 60 de ani 17.9 16
STUDII Rataciti in Panama 7,14,21 sept
Primare 27.4 18.8
Medii 57.3 65.2
Superioare 15.3 16
VENITURI Rataciti in Panama 7,14,21 sept
Mici 16 11.4
Medii 13 16.2
Mari 55.5 54.6
ORASE Rataciti in Panama 7,14,21 sept
sub 100.000 loc 38.5 43.7
intre 100 si 200.000 9.1 15.5
peste 200.000 21.1 20.9
Bucuresti 31.3 19.9

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • tocmai ce am terminat de citit un articol care spune altfel.
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/869651/Ratacitii-lui-Andrei-Gheorghe-bronz-la-audiente/

Trimite un comentariu

sus