Skip to main content

Divertis contra Bingo: Antena 1 a depăşit Divertişii de pe Pro în bătaia directă pe urban. Pro TV a fost mai bun pe publicul comercial

 

divertis-pro-tvAudienţe bune pentru debutul Divertis la Pro TV, duminică seara. În prima oră de program, Divertis – Land of Jokes, Pro TV a avut o medie de audienţă de peste 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban.

Publicitate

A doua oră de program – Serviciul Român de Comedie, a intrat în bătălie directă cu Super Bingo Metropolis, prezentat de Romică Ţociu şi Cornel Palade pe Antena 1. Aproape o oră, au fost în competiţie directă. Scorul la nivel urban: 864.000 de telespectatori Antena 1 (7,4 rating) – 857.000 Pro TV.

Audienţa Super Bingo Metropolis a fost mai mare la nivel urban, dar Pro TV a avut un scor mai bun la publicul comercial (18 – 49 de ani). Cu alte cuvinte, deşi publicul Antena 1 a fost, în general, mai numeros, la Pro TV s-au uitat mai mulţi tineri. Astfel, Divertişii au atras 358.000 de persoane între 18 şi 48 de ani, faţă de 325.000 care s-au uitat la Super Bingo.

Audienţa Pro TV şi Antena 1 în intervalul în care s-au intersectat Divertis şi Super Bingo

Publicul urban

Antena 1 – 864.000 (7,4 rating)
Pro TV – 857.000 (7,4 rating)

Publicul urban comercial 18-49 de ani

Pro TV – 358.000 (6,7 rating)
Antena 1 – 325.00 (6,1 rating)

Audienţele medii pe emisiuni

Programul Divertis a început duminică seara la nouă fără un sfert, cu Divertis – Land of Jokes. Timp de o oră, audienţa medie a fost de 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban (11,3 rating). Dintre aceştia, 546.000 au între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost lider detaşat pe acest interval. Următorul clasat, Antena 1, era urmărit de 766.000 de persoane din mediul urban, dintre care 280 între 18 şi 49 de ani.

Divertis – Serialul de comedie, a început la 21.46. Audienţa medie a fost de 829.000 de persoane în mediul urban (7,1 rating), dintre care 342.000 între 18 şi 49 de ani.

Pe Antena 1, emisiunea Super Bingo Metropolis a avut, în cele trei ore şi jumătate de program, o audienţă medie de 720.000 de persoane (6,2 rating). Publicul comercial (18-49 de ani) a fost de 267.000 de persoane.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • tobitadude tobitadude
    nu o sa dureze nici macar un an ,nu vadeti ca se imbogatesc ei?
    Stiti cu cit plateste un agent de vanzari ?Cu 400 pe luna deci ....va intreb sunt escroci sau nu iar romanul in naivitatea lui iar umple buzunarelew cu bani altora .Acei oameni stau in frig si in ploaie 10 ore pe zi ca sa faca bani pentru ei
  • sorin sorin
    Parca suntem prin `99 sau cand au fost celelalte BINGO? Romanii sunt avari dupa bani si dupa imbogatire rapida, cat mai putina munca....Nu-mi vine sa cred ce rating poate sa faca...
  • lica samadaul lica samadaul
    Cu toti consultantii din lume, cei de la Antene nu reusesc sa scape de imaginea prafuita. Lucrurile se separa de la sine: Pro TV ia publicul comercial iar Antena 1, suburbana si triviala, ia mosii, babele si semidecedatii.
  • dragos dragos
    Bingo Metropolis o sa aiba soarta lui Eurobingo Show, ba chiar o sa pice mai repede. Nu-i dau mai mult de un an. Bine, acum depinde si de criza cat va mai sta pe la noi.
  • un om un om
    Salut! Pentru anul 2009 emisiunea BINGO mi se pare o mizerie. Atat poate Antena1?... sa profite de oamenii saraci... sa ii momeasca cu bani! Urat!
  • Mihai Mihai
    e clar la bingo se uita numai mosnegi dornici de imbogatire pe ultimele momente ale vietii

Trimite un comentariu

sus