Skip to main content

Revista presei media – 15 octombrie

 

Publicitate

adrian-sarbu11Pentru grupul Central European Media Enterprises (CME), care deţine în România posturile din reţeaua Pro, anul acesta "a fost până acum, din nefericire, un an prost pentru toate pieţele unde suntem prezenţi şi cel de-al patrulea trimestru va urma aceeaşi tendinţă", afirmă Adrian Sârbu, preşedinte şi CEO al grupului, citat de Bloomberg şi preluat de Hotnews.

Ce mai zice Sârbu:

  • Rezultatele financiare pentru întregul an vor fi "semnificativ" mai mici decât estimările analiştilor.
  • Pentru pieţele unde este prezent, CME se aşteaptă la o săadere a cheltuielilor publicitare TV cu 20-30% anul acesta.

Declaraţiile lui Adrian Sârbu sunt preluate şi de Wall Street şi Daily Business.
Hotnews: CME îşi prezintă joi predicţiile pentru final de an. Adrian Sârbu: Ultimul trimestru va fi în linie cu scăderea de până acum

ileana-tomescu1Ileana Tomescu, de la Brand Connection, face o analiză a pieţei media locale în Daily Business: "Când vom reîncepe să vorbim de creştere o vom face în cu totul alţi termeni decât am făcut-o în anii precedenţi. O marja de 5-10% pe an ne va fi confortabilă dupa ce criza ne va fi oferit lecţia."

Ileana Tomescu: Anii 2007 şi 2008 însemnaseră pentru noi toţi o hiperbolizare care avea să se năruie. De ce nu a spus nimeni asta inainte de criză? Pentru că eram cu toţii mult prea ocupaţi în a clădi business-uri cât mai mari şi cât mai profitabile. Românii s-au aşteptat şi la căderea Caritasului până la urmă şi totuşi şi-au văzut de treabă în speranţa că "mâine" va veni mai târziu.
Opinie Ileana Tomescu, Brand Connection: Bem apă minerală şi privim criza la televizor!

În primul interviu acordat după dispariţia soţului său, Augusta Lazarov vorbeşte, în Jurnalul naţional, despre cum se va implica în activitatea caselor de producţie TV care au aparţinut lui Valeriu Lazarov, despre relaţia cu familia Lazarov şi despre ce a însemnat pentru ea bărbatul care i-a fost alături în ultimii şapte ani.

Augusta: “Se va numi un administrator, atât în Spania, cât şi în România. Este o procedură standard în astfel de cazuri. Cert este că atât copiii lui Valeriu, cât şi eu ne dorim în acest moment să continuăm activitatea caselor noastre de producţie.”(...) „Mă voi implica în continuare din perspectiva funcţiei pe care o deţin la casele noastre de producţie, cea de Director de Dezvoltare Internaţională, cât şi în calitate de acţionar.”
Augusta Lazarov: "Continui să fiu director de dezvoltare şi acţionar la firmele lui Valeriu"

Programele informative prezentate de Andreea Esca au rămas lider al audienţelor în septembrie, dar au avut mai puţini privitori decât în luna aprilie, analizează Adevărul. Consumatorii de ştiri se întorc cu greu în faţa micilor ecrane, după vacanţa de vară. Toate emisiunile informative caută să-şi refacă audienţele din primăvară.
Principalele emisiuni de ştiri pierd telespectatori

adevarul-audiente-stiri

Evenimentul zilei publică un interviu cu Cristian Tabără, proaspătul director de achiziţii al Departamentului de Film al TVR, care nu exclude, la postul public, o campanie asemănătoare Dăruieşti şi câştigi (Pro TV).

Tabără: “Nu am nimic de comentat sau de obiectat la adresa a ceea ce face Pro TV sau la ceea ce face orice altă televiziune comercială. Televiziunea publică, în general, este un loc de respiraţie mai largă, în care poţi face lucrurile mai aşezat. La cele comerciale totul este făcut rapid, „acum”, „hai repede”, „trebuia făcut de ieri.” Aici poţi să te aşezi un pic mai bine pe lucruri.”
Cristi Tabără are parte de film la TVR

Sistemul defectuos de management al datelor, "taxa de transparenţă", abuzul instituţiilor în privinţa distincţiei dintre informaţii de interes public şi datele cu caracter personal şi lipsa de sancţiuni consistente pentru nerespectarea legii sunt în continuare piedici în aplicarea legii privind accesul la informaţii de interes public. Sunt concluziile unei analize realizate de Institutul pentru Politici Publice şi Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), citate de Hotnews.
Studiu: Cum este aplicată în România legea privind accesul la informaţii de interes public

Televiziunea, publicitatea neconvenţională (BTL) şi online-ul sunt principalele trei canale media pe care Ursus comunică anul acesta, potrivit informaţiilor oferite Business Standard de către Renaud Thiers, group brand manager Ursus Breweries, companie subsidiară a grupului SABMiller. Recent, compania a anunţat că a renunţat la serviciile de creaţie pentru Ursus ale agenţiei Publicis, după o relaţie de colaborare care a durat opt ani, iar în urma unei licitaţii, a ales să încredinţeze gestionarea contului de publicitate agenţiei Papaya Advertising.
TV, neconvenţional şi online, reţeta de comunicare Ursus

Claudiu Dobriţă, director de creaţie al agenţiei Grey, va evalua lucrările înscrise la secţiunea print, film, outdoor şi radio, în cadrul festivalului Eurobest, care va avea loc la Amsterdam, în data de 27 noiembrie, anunţă IAA.
Claudiu Dobriţă, jurat la Eurobest 2009, la secţiunea print, film, outdoor şi radio

Bloomberg, conglomeratul media fondat de Michael Bloomberg, primarul oraşului New York, a anunţat că va prelua revista BusinessWeek de la publisher-ul McGraw Hill Cos, scrie CNN News, preluat de Wall Street.

Prezent pe Internet, radio şi televiziune, Bloomberg transmite în principal informaţii financiare către 300.000 de terminale care sunt reprezentate în special de băncile de investiţii şi instituţiile financiare din întreaga lume. Tranzacţia este notată şi de Adevărul, Hotnews şi Daily Business.
Bloomberg cumpara revista BusinessWeek

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus