Skip to main content

Revista presei media – 20 octombrie

 

Publicitate

Raportul Media Fact Book 2009, lansat de Initiative România, este subiectul media al zilei, Scriu despre el Hotnews, Adevărul, Business Standard, Wall Street şi Daily Business.

HotNews: Anul 2009 va fi anul când versiunea tipărită a unei publicaţii va constitui o dovadă a importanţei acelei publicaţii şi a abilităţii sale de a rezista în actualul mediu economic.

  • Este de aşteptat ca şi alte publicaţii să treacă exclusiv online.
  • Cota de piaţă cumulată a primelor cinci canale TV va creşte comparativ cu cea a celorlalte posturi, faţă de 2008
  • Unele posturi TV riscă să se închidă din cauza limitărilor financiare

Adevărul: Procter&Gamble, L’Oreal şi Unilever au fost companiile mai atente la bugetele lor de promovare în acest an de criză. Deşi 2009 a început dramatic pentru industria de publicitate, în a doua parte a acestui an marii investitori au început să prindă curaj.

Business Standard: Piaţa media românească va ajunge în 2009 la 347 milioane de euro, o valoare similară celei înregistrate de piaţa de publicitate TV în 2008, respectiv 337 milioane de euro.

Preşedintele Traian Băsescu a dat, în weekend, un tur de forţă prin televiziuni, pentru a recupera ce a pierdut în sondaje şi pentru a-şi lansa mesajul legat de numirea noului premier, notează Evenimentul zilei.

Turul de forţă a însemnat „bifarea” unui careu de televiziuni: TVR 1, Pro TV, Prima TV şi Sport.ro. Impactul cel mai puternic al lui Băsescu a fost la Prima TV, unde interviul realizat de Cristina Ţopescu duminică seară a realizat 3 puncte de rating pe eşantionul publicului de peste 18 ani, din mediul urban, adică aproximativ 414.000 de telespectatori. La Pro TV, emisiunea După 20 de ani, difuzată sâmbătă dimineaţă, a avut un rating mediu de 2,6 puncte (circa 365.000 de privitori), iar la TVR, talk-show-ul găzduit de Bogdan Chireac a înregistrat o medie de 1,5, adică puţin peste 200.000 de privitori.
Băsescu, în criza omului politic confruntat cu pragul de 30%

Antena 2, Antena 3, B1 TV, Kanal D, OTV, Realitatea TV, TVRM Educaţional şi patru dintre posturile Televiziunii Publice (TVR 1, TVR 3, TVR Info, TVR Internaţional) vor difuza emisiuni destinate campaniei pentru alegerea preşedintelui României, scriu Gândul şi Hotnews.

Spre deosebire de campaniile electorale precedente (cea pentru europarlamentare şi cea pentru Parlamentului României), în cazul acestui scrutin toţi candidaţii au acces gratuit la serviciile de radio şi televiziune, publice şi private, în emisiunile prevăzute de decizia CNA. Astfel, radiodifuzorii pot acorda acces competitorilor electorali numai în emisiuni de promovare electorală, emisiuni de dezbatere şi informative.
Gândul: Candidaţii la preşedinţie, campanie gratuită la radio şi tv
Hotnews: Realitatea TV, Antena 2, Antena 3, Kanal D, B1 TV, OTV si TVR vor difuza emisiuni electorale

Ogilvy Group România a lansat o nouă specializare, Ogilvy Earth, prezentată drept o soluţie unică pe piaţa locală de comunicare şi care are drept scop să susţină companiile româneşti să-şi dezvolte "viziuni sustenabile de business", relatează Hotnews. Ogilvy Earth, lansată la nivel internaţional în primăvară, reuneşte specialişti ai grupului Ogilvy cu experienţă în comunicare, PR, interactive şi este condusă de Alina Stanciu, managing director Ogilvy PR, împreună cu Loredana Caradimu, business director Ogilvy One.
Ogilvy Group lansează Ogilvy Earth pe piaţa din România

Paul Evans, una dintre cele mai importante personalităţi ale HR-ului internaţional, va fi oaspetele de onoare al Conferinţei naţionale de parteneriat strategic cu mediul de afaceri, care va avea loc pe data de 22 octombrie, la Bucureşti, anunţă IAA.

Evans, profesor de Comportament Organizaţional la INSEAD şi director al centrului de Resurse Umane şi Dezvoltare Organizaţională SHELL, îşi va susţine teza conform căreia “trebuie să gestionăm perioadele de declin pregătindu-ne pentru creştere şi să gestionăm perioadele de creştere, pregătindu-ne pentru declin”.
Paul Evans îi va învăţa pe români cum să gestioneze momentele de declin şi cum să se pregatească pentru perioadele de creştere

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Liviu Iordache Liviu Iordache
    In sfirsit, incepe campania electorala si lucrurile intra intr-o ordine normala. Adica dezbaterile politice cu trimitere electorala vor disparea in proportie de 70-80 la suta, limitindu-se la ceea ce a programat CNA. Sa vedem cum este normal si cu ce se ocupa RTV si Antena 3 cind nu au ce face...

Trimite un comentariu

sus