Skip to main content

Revista presei media-21 decembrie

 

Publicitate

pro-tv5Pro Tv a cumpărat de la FremantleMedia formatul de mare succes mondial "Got Talent", care a revoluţionat industria televiziunii în ultimii ani, anunţă Gândul. Competiţia reuneşte talente din diverse domenii, de la solişti vocali la magicieni, de la dansatori la aruncători de flăcări, contorsionişti şi comici, care concurează sub ochii unui juriu şi în faţa naţiunii, pentru glorie. Fără limită de vârstă, oameni pricepuţi din orice domeniu au scena deschisă pentru a se face remarcaţi. Uneori excepţionale, alteori ridicole, prestaţiile lor asigură emisiunii audienţe uriaşe.
Din toamna lui 2010, Pro Tv difuzează celebrul „Got Talent”

Anul acesta, criza se simte şi în programele de Crăciun. Dacă până acum, în cele câteva zile pe care românii le petrec acasă în preajma Crăciunului, posturile de televiziune se întreceau în ediţii speciale, invitaţi sau filmări din locaţii inedite, anul acesta, directorii de programe par să îşi fi adus aminte că, prin definiţie, cel mai simplu şi ieftin mod de a face audienţă pe televiziune în România este să redifuzezi filme cumpărate în urmă cu mai mulţi ani, scrie Business Standard într-o analiză despre programele de sarbatori.
Filme în reluare şi concerte, de Crăciun pe TV

Grupul american Central European Media Enterprises (CME), prezent în România cu posturile din reţeaua Pro, ar putea vinde cele două canale TV din Bulgaria, neprofitabile în prezent, potrivit unui manager CME, intervievat de Czech Business Weekly, notează Business Standard şi Wall-Street.
CME ar putea ieşi de pe piaţa bulgară
Proprietarul Pro TV vrea să îşi vândă afacerile din Bulgaria

Fostul preşedinte Mihail Gorbaciov nu va putea onora invitaţia la Gala “Zece pentru România”, care are loc luni seară la Ateneul Român, informează Business Standard.
“Zece pentru România”, fără Gorbaciov
Gorbaciov, marele absent al Galei „Zece pentru România“

Miliardarul rus Alexander Lebedev a demarat negocierile pentru preluarea a două publicaţii britanice - The Independent şi The Independent on Sunday, informează HotNews, care citează un comunicat de presă dat publicitaţii vineri seara de grupul Independent News and Media, care deţine cele două titluri, .
Alte două publicaţii britanice, preluate de fostul KGB-ist Lebedev

Preţurile pentru imaginile realizate de „vânătorii de vedete“ americani au scăzut cu 31%, potrivit unei cercetări. Fotografiile care le-au surprins în ipostaze inedite pe Britney Spears, Lindsay Lohan sau Eva Mendes şi-au pierdut valoarea, din cauza crizei economice, scrie Adevărul.
Paparazzii câştigă mai puţin din cauza crizei

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus