Skip to main content

Splendid Interactive preia vânzarea publicităţii cancan.ro

 

Regia Spendid Interactive a preluat vânzarea de publicitatea a site-ului cancan.ro, în urma unei selecţii de oferte la care, spune Lucian Romaşcanu, director general Cancan, au participat cele mai importante regii de pe piaţă.

Publicitate

Înainte de Splendid Interactive, site-ul cancan.ro a fost vândut, până în octombrie 2009, de către MediaPro Interactive. În ultimele două luni ale anului trecut, publicitatea cancan.ro a fost administrată de Intact Interactive.

Cristi Marinescu, director executiv Splendid Interactive, despre câţi bani poate atrage cancan.ro:

“În momentul de faţă, luând în calcul traficul site-ului, dar şi condiţiile de pe piaţa publicităţii, cred că potenţialul cancan.ro se duce către 200.000 de euro pe an”.

Conform trafic.ro, în săptămâna 11-17 ianuarie, site-ul cancan.ro este pe primul loc în categoria Ştiri/Massmedia, cu 650.000 de vizitatori unici şi 8,6 milioane de afişări.

Spledid Interactive are în portofoliu peste 70 de site-uri, printre care disney.ro, reteteculinare.ro, gustos.ro, tvr.ro, vodafone.ro şi Paginademedia.ro.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • valjean valjean
    doar 16 mii pa luna? asta e diferenta dintre old si new media. pai in print fac cam 4 milioane de euro pe an din vanzarea la taraba. banii astia probabil le ajung de dat seminte la campania lor cu milionul de euro
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Pe an, Sergiu :)

    Am adăugat şi în text.
  • Sergiu Biriș Sergiu Biriș
    200k pe luna, pe an ...? Big difference :)

Trimite un comentariu

sus