Skip to main content

Revista presei media - 9 februarie

 

Publicitate

Gazeta Online, care cuprinde Gsp.ro şi celelalte site-uri afiliate au reuşit să contabilizeze din publicitate, în 2009, venituri de un milion de euro. În topul site-urilor care au marcat anul trecut venituri de un milion de euro se află şi Neogen.ro, scrie Financiarul într-un material dedicat site-urilor care au adus venituri consitente în 2009.

Top 3:

Gsp.ro - un milion de euro din publicitate
Neogen.ro - aproape un milion de euro
Hotnews - 900.000 de euro

Top site-uri care au trecut de bariera de un milion de euro

Director general al Societăţii Române de Televiziune, Alexandru Sassu, îl acuză pe preşedintele Partidului România Mare, europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor, de faptul că exercită presiuni asupra activităţii editoriale a televiziunii publice. Acuzaţiile vin după ce Corneliu Vadim Tudor a făcut plângere penală împotrivă directorului SRTV, invocând lipsa de promovare a formaţiunii politice pe care o reprezintă în programele postului, relatează HotNews, care citează Agerpres.
Alexandru Sassu îl acuză pe Corneliu Vadim Tudor de presiuni asupra televiziunii publice

În lipsa unor oferte consistente în televiziune, fostul prezentator de la Din Dragoste ar accepta să fie profesor de fotografie. Negocierile cu televiziunile se pare că au eşuat, iar singura propunere solidă îi vine lui Mircea Radu din cu totul altă parte: i s-a oferit un curs de fotografie la Universitatea Dalles din Bucureşti. “Nu ştiu dacă mă întorc la TV - cine poate şti ce e mâine? În general vorbind, la cum arată divertismentul acum, m-aş lăsa greu convins”, a declarat Mircea Radu într-un interviu pentru Evenimentul Zilei.
Mircea Radu trece în spatele camerei

Societatea Mondofilm SRL a sancţionat - prin diminuarea salariului pe o perioadă de trei luni - echipa de realizatori a emisiunii "Dănutz SRL" în care Romeo Dediu, chitaristul trupei Holograf, a fost rănit cu o sabie, în direct, în timpul unui moment de cascadorii, relatează Mediafax, Daily Business şi Cotidianul.ro.

Cosmote Romania desfasoară o nouă campanie de imagine prin care îşi prezintă şi noul slogan global al companiei, "Lumea noastra esti tu", care înlocuieste mesajul "Alături de tine", care a reprezentat compania timp de doi ani şi jumătate. Potrivit reprezentanţilor Cosmote, campania este dezvoltată de Bold Ogilvy în Grecia şi adaptată pentru piaţa românească de Ogilvy&Mather, agenţia de media fiind Media Investment, informează HotNews, Daily Business şi site-ul IAA.

Berliner Morgenpost şi Hamburger Abendblatt, titluri din portofoliul Axel Springer, precum şi cotidianul francez Le Figaro au anunţat că vor introduce taxe pentru consultarea ediţiilor lor online, la fel ca şi Times Online, care intenţionează să facă acelaşi lucru în primăvara acestui an, relatează Mediafax, HotNews, Daily Business şi Wall-Street.

Compania de strategie şi design de brand BrandTailors a finalizat repoziţionarea brandului Rarăul, din portofoliul Albalact. Rebrandingul s-a centrat pe două simboluri care fac trimitere la Muntele Rarău - floarea-de-colt şi Pietrele Doamnei, informează Wall-Street.
BrandTailors repozitioneaza brandul Raraul

Atacurile informatice din mediul online românesc au crescut de peste patru ori anul trecut, au anunţat luni reprezentaţii BitDefender, producător autohton de soluţii de securitate informatică. “Reţelele de socializare vor deveni printre cei mai importanţi vectori de infectare în 2010, odată cu creşterea numărului de utilizatori, precum şi a populărităţii de care se bucură acestea”, au spus oficialii BitDefender, scrie Money.ro.
Reţelele sociale, mediul perfect pentru răspândirea viruşilor informatici

Unul dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi răcoritoare şi-a schimbat numele din Pepsi în Pesi de dragul felului în care spaniolii pronunţă numele acestei mărci. Iar în New York se ridică problema protejării drepturilor de proprietate intelectuală ale agenţiilor de publicitate. Riscul atacurilor de tip spam a crescut considerabil de anul trecut, iar Facebook vrea să aducă venituri de până la 250 milioane de dolari prin noile sisteme de plată, notează IAA.ro într-un articol de sinteză.
Revista presei internaţionale

Aversiunea Google pentru publicitatea TV pare a se fi încheiat duminică seara, când compania a plătit în jur de cinci milioane de dolari pentru a rula o reclamă pentru motorul său de căutarea în timpul finalei Super Bowl, notează Money.ro, Daily Business şi Financiarul, care citează The Guardian.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • radu radu
    ce audienta a avut superbowl la noi?ca ain america a fost cel mai urmarit program tv ever..

Trimite un comentariu

sus