Skip to main content

Unilever România rămâne la Mindshare, iar Mediaedge:cia a câştigat contul de media Strauss România

 

Compania Unilever a anunţat recent rezultatul pitchului global de media organizat în 53 de ţări si a reconfirmat parteneriatul, de peste 11 ani, pe care îl are, în România, cu agenţia de media Mindshare. Iar Mediaedge:cia (MEC) va gestiona, începând cu această lună, contul de media al companiei de cafea Strauss România, care deţine brandul Doncafe.

Publicitate

În continuare aflaţi cum a trecut Mindshare testul dat de Unilever şi cum a reuşit Mediaedge:cia să-şi atragă un nou client pe partea de media.

Aflată în topul advertiserilor internaţionali, compania Unilever organizează periodic licitaţii de media pentru a evalua eficienţa parteneriatului cu agenţiile de media cu care colaborează în fiecare ţară.

Ce servicii prestează Mindshare pentru Unilever?

Serviciile Mindshare pentru Unilever includ planificare strategică şi implementare atât pentru media tradiţională cat şi pentru mediul digital, dar şi o gamă de servicii precum business planning-ul.

Mindshare a fost reconfirmat ca partenerul Unilever în 12 pieţe cheie, ca urmare a pitch-ului global ce a durat opt luni. Printre ţările unde Mindshare continuă colaborarea cu Unilever se numără Statele Unite, UK, Germania, Franţa, Spania, Ţările Nordice, India şi Thailanda.

Despre Mindshare

Mindshare este o reţea globală de servicii media şi marketing, parte din grupul de comunicare WPP, cu o cifră de afaceri de peste 23 miliarde dolari (sursa: RECMA). În România, Mindshare colaborează cu advertiseri ca Unilever, RCS-RDS, Mazda, LG, Eureko, Groupe Seb.

Despre Unilever

Unilever este una dintre cele mai importante companii de pe piaţa mondială a bunurilor de larg consum şi este prezentă în România din 1995. Portofoliul de mărci pe care Unilever le comercializează cuprinde brand-uri precum: Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Delma, Rama, Delikat, Knorr, Lipton şi Algida.

Strauss la Mediaedge:cia, după un proces de două luni

Agenţia MEC a fost alesă în urma unui proces de evaluare care s-a desfăşurat pe parcursul a două luni. Între Strauss România şi Mediaedge:cia a existat o colaborare de aproximativ 9 ani, iar în ultimii doi ani MEC s-a ocupat doar de implementarea serviciilor outdoor (OOH).

MEC îşi propune să dezvolte o serie de proiecte creative de comunicare integrată şi să ofere un set complex de servicii de comunicare şi implementare media pentru toate canalele de promovare.

Despre Strauss

Grupul Strauss este o companie listată la bursă, cu 70 de ani de experienţă în domeniul cafelei, activă pe 5 continente unde are circa 11.000 de angajaţi.  În România, Strauss deţine brandurile Doncafé şi Fort.

Despre Mediaedge

Mediaedge:cia este o agenţie internaţională care operează în peste 84 de ţări. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus